استقبال 28هزارشهروند از شادستان منطقه 17


 استقبال 28هزارشهروند از شادستان منطقه 17

امیر محسنی شهردار منطقه 17 تهران از استقبال بیش از 28هزارنفر از شهروندان این منطقه از هجده شب اجرای برنامه شادستان و ابراز رضایت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مسئولین ارشد حوزه فرهنگی در بازدید از این جشنواره خبر داد. ]]>

استقبال 28هزارشهروند از شادستان منطقه 17
امیر محسنی شهردار منطقه 17 تهران از استقبال بیش از 28هزارنفر از شهروندان این منطقه از هجده شب اجرای برنامه شادستان و ابراز رضایت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مسئولین ارشد حوزه فرهنگی در بازدید از این جشنواره خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 استقبال 28هزارشهروند از شادستان منطقه 17
امیر محسنی با اعلام این خبر افزود: جشنواره شادستان در طول هجده شب اجرا، به دهکده ای برای اقوام ایرانی تبدیل شده بود و هموطنان عزیزمان از گوشه گوشه این مملکت پهناور، برای به نمایش درآوردن صنایع دستی و فرهنگی شان به دارالشهدای تهران آمده بودند.

شهردار منطقه 17 با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان از این جشنواره گفت: جشنواره شادستان در هجده شب اجرا ، نمایش موفقی از فرهنگ و هنر ایرانی به اجرا گذاشت و توانست بیش از 28هزار نفر از شهروندان را از این رویداد بزرگ فرهنگی بهره مند کند.

گفتنی ست جشنواره شادستان از 23مردادماه آغاز به کار کرد و در روز عید سعید غدیر خم با اجرای برنامه ویژه به کار خود پایان داد.منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه 17

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان