کالاهای ضروری در 12 روستای نهبندان توزیع شد


کالاهای ضروری در 12 روستای نهبندان توزیع شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: براساس سیاست ابلاغی کالاهای ضروری در 12 روستای محروم فاقد آب و برق شهرستان نهبندان توزیع شد.

رضا سلم آبادی روز یکشنبه در حاشیه بازدید معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیرکل مدیریت بحران و مناطق محروم این نهاد از روستاهای محروم شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کالاهای ضروری از جمله موکت، تشک، بالشت، اجاق گاز، سرویس آشپزخانه، چراغ، فرش، روفرشی، پتو، پوشاک، سبد غذایی، سبد بهداشتی و کفش بین 36 خانوار در 12 روستای محروم این شهرستان توزیع شد.
وی گفت: این کالاها به نمایندگی از 12 روستا در روستاهای دوبشک و زاقو در دهستان دهک و تل زردکی و کلرگی در دهستان شوسف توزیع شده و برای بقیه روستاها نیز با اعتبار تخصیص یافته خریداری می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار داشت: برای خرید این اقلام ضروری در بخش شوسف 70 میلیون تومان برای 30 خانوار و در بخش دهک 18 میلیون و 600 هزار تومان برای 6 خانوار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ساخت سرویس بهداشتی و تامین آب موردنیاز اهالی نیز در دستور کار قرار دارد گفت: این طرح در قالب محرومیت زدایی از روستاهای محروم در 32 آبادی فاقد برق و آب استان اجرا می شود.
شهرستان نهبندان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
9893*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش