آموزش نحوه هایلایت موها با مسواک


آموزش نحوه هایلایت موها با مسواک

هایلایت کردن موها نیاز به مهارت و تجربه دارد و در صورتی که هایلایت موها در محل مناسب و روی مقدار مناسبی از موها انجام نشود، جلوه زیبایی ندارد. به همین دلیل معمولاً بهتر است این کار به فرد متخصصی سپرده شود تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شده باشد. در این مقاله از سایت نحوه هایلایت موها با مسواک آموزش داده شده است که کاری بسیار ساده ولی در...

هایلایت کردن موها نیاز به مهارت و تجربه دارد و در صورتی که هایلایت موها در محل مناسب و روی مقدار مناسبی از موها انجام نشود، جلوه زیبایی ندارد. به همین دلیل معمولاً بهتر است این کار به فرد متخصصی سپرده شود تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شده باشد. در این مقاله از سایت نحوه هایلایت موها با مسواک آموزش داده شده است که کاری بسیار ساده ولی در عین حال دقیق می باشد. با ما همراه شوید.

وسایل مورد نیاز برای هایلایت موها با مسواک

• ۱ یا ۲ مسواک
• ۱ فرچه رنگ مو
• رنگ موی دلخواه
• اکسیدان

۱٫انتخاب رنگ هایلایت
برای انتخاب رنگ هایلایت باید به رنگ بیس مو ها توجه کرده و رنگ مناسبی انتخاب کرد. برای این منظور باید رنگ هایلایت ۱ یا ۲ درجه با رنگ بیس موها تفاوت داشته باشد تا هایلایت موها زیباتر به نظر برسد. به علاوه در صورت تمایل می توانید برای هایلایت کردن موها به جای مسواک از فویل و یا کلاه مش و روش های معمول استفاده کنید.

۲٫تست یک دسته از موها
معمولا موهایی که تیره تر و مشکی هستند در چند مرحله روشن و بلوند می شوند. به صورتی که این موها ابتدا قهوه ای، سپس قرمز، نارنجی و در آخر زرد می شوند. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از هایلایت و یا رنگ کردن تمام موها روی یک دسته کوچک از موها رنگ مو را امتحان کرده و زمان مورد نیاز و درجه روشن کردن رنگ موها را محاسبه کرده و در نظر داشته باشید. معمولا هر برند رنگ مو، زمان مورد نیاز را توضیح داده است. همچنین توصیه می شود که موها را کمی زودتر هم بشوئید زیرا رنگ موی تیره را می توان روشن کرد ولی تیره کردن موهایی که بیش از اندازه روشن شده اند، ساده نیست.

۳٫عدم استفاده از کلاه مش
معمولا هایلایت موها با کلاه مش، حالتی غیر طبیعی به آن ها می دهد. به همین دلیل هم بسیاری از متخصصین توصیه می کنند که موها با فویل و یا روش های طبیعی تری هایلایت شوند. به علاوه وقتی که از کلاه مش استفاده می شود، معلوم نیست کدام قسمت از موها رنگ شده و حتی ممکن است رنگ مو و اکسیدان به داخل کلاه نفوذ کرده و پوست سر را بسوزاند. روش بهتر برای هایلایت موها استفاده از فویل و یا مسواک است. البته برای هایلایت کردن موها با مسواک باید از مسواک بزرگسالان برای جلوی موها و از مسواک های کوچک تری که برای کودکان هستند برای قسمت عقبی موها استفاده شود.

۴٫ هایلایت به صورت مناسب
برای هایلایت موها ابتدا باید فرق طبیعی موها باز شوند تا بتوان دسته موهایی که روی صورت قرار می گیرند را پیدا کرد.
سپس یک دسته از موهای جلویی را مانند شکل بالا آورده و در فاصله ۱ سانتی متری از سر مخلوط رنگ مو را با مسواک بزرگ تر روی آن زد.

آموزش نحوه هایلایت موها با مسواک

به همین صورت سمت دیگر را هم هایلایت کرده و کم کم موهای پشتی را هم به صورت دسته های کوچک تری هایلایت کنید تا به وسط سر برسید. دقت داشته باشید که در جلو دسته های ۲ تا ۳ سانتی از موها را انتخاب کنید و هرچه به قسمت های عقبی تر سر می روید دسته های مو را باریک تر بگیرید.

آموزش نحوه هایلایت موها با مسواک

با رفتن به قسمت های پشتی سر دسته های مو را به صورت دسته های ۱ تا ۵/۰ سانتی انتخاب کرده و روی موها زیرین را هم رنگ کنید.

آموزش نحوه هایلایت موها با مسواک

آموزش نحوه هایلایت موها با مسواک

در مورد محل قرار گیری هایلایت ها حساس نباشید زیرا بهترین هایلایت موها، هایلایتی است که به صورت متقارن نباشد.

۵٫ شستن موها
با توجه به برند و با توجه به زمان ذکر شده برای آن کمی صبر کرده و پس از تست کردن یک دسته از موها و مطمئن شدن از رنگ گرفتن موها، آن ها را بشویید.

۶٫ تونر
برای تثبیت رنگ مو و برای این که رنگ موی شما زیباتر به نظر برسد، از تونر استفاده کرده و موهایی با هایلایت های زیبا به دست آورید.

منبع

آموزش نحوه هایلایت موها با مسواک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی