توضیحانی درباره وضعیت مصدومان استقلال


به گزارش سایت باشگاه استقلال، امین نوروزی پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: علی کریمی مشکلی در ناحیه لگن و عضلات اطراف لگن خود احساس کرد که در حال کار روی این مساله هستیم. ایشان روز گذشته هم اختصاصی تمرین کرد و مشغول مداوا میباشد. محسن کریمی نیز در تاریخ 26 اسفند عمل جراحی خود را انجام داد و با توجه به نوع و شدت...

توضیحانی درباره وضعیت مصدومان استقلال

به گزارش سایت باشگاه استقلال، امین نوروزی پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: علی کریمی مشکلی در ناحیه لگن و عضلات اطراف لگن خود احساس کرد که در حال کار روی این مساله هستیم. ایشان روز گذشته هم اختصاصی تمرین کرد و مشغول مداوا میباشد. محسن کریمی نیز در تاریخ ۲۶ اسفند عمل جراحی خود را انجام داد و با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی و همین طور عمل جراحی که داشت، نیاز به ۹ تا ۸ ماه طول درمان دارد. محسن از هفته گذشته دویدن کنار تیم را آغاز کرده و زمان میخواهد تا تمرینات قدرتی و تعادلی خود را به پایان برساند. با سپری شدن این تمرینات، ایشان میتواند از ۳-۲ ماه دیگر کارش را به طور کامل آغاز کند.

وی افزود: داریوش شجاعیان هم ۲۸ اردیبهشت عمل جراحی رباط صلیبی خود را انجام داد و حداقل به ۶ ماه زمان احتیاج دارد. این بازیکن از نیمه دوم مهرماه دویدن را آغاز میکند.

نوروزی در پایان تصریح کرد: ۲۸ شهریور تاریخی است که ۶ ماه از عمل تیموری خواهد گذشت و این بازیکن آرام آرام می‌تواند در صورت کسب آمادگی مطلوب و صلاحدید کادرفنی به ترکیب استقلال اضافه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403