مژده بزرگ امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال تهران به هواداران


پس از رایزنی ها و تلاش امیرحسین فتحی سرپرست استقلال تهران، مشکل باشگاه اسـتقلال برای حضور در لیگ قهرمانان حل شد. با پیگیری‌های انجام شده توسط مدیران باشگاه استــقلال و برگزاری جلسات متعدد و فشرده، پرونده بازیکنان پیشین و پیشکسوتان این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا بسته شد. با توجه به استعلامات اخذ شده از کنفدراسیون فوتبال آسیا...

مژده بزرگ امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال تهران به هواداران

پرونده باشگاه استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا بسته شد
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۳
مژده بزرگ امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال تهران به هواداران

پس از تلاش های امیرحسین فتحی و مسئولان باشگاه استقلال برای جلب رضایت طلبکاران این تیم، پرونده باشگاه استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا بسته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از رایزنی ها و تلاش امیرحسین فتحی سرپرست استقلال تهران، مشکل باشگاه اسـتقلال برای حضور در لیگ قهرمانان حل شد.

با پیگیری‌های انجام شده توسط مدیران باشگاه استــقلال و برگزاری جلسات متعدد و فشرده، پرونده بازیکنان پیشین و پیشکسوتان این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا بسته شد.

با توجه به استعلامات اخذ شده از کنفدراسیون فوتبال آسیا و با مساعدت فدراسیون فوتبال و تمامی بازیکنان پیشین و پیشکسوتان محترم باشگاه استقلال که به نحوی در لیست کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داشتند، پرونده هایی که در مسیر اخذ مجوز حرفه ای گری باشگاه اسـتقلال برای لیگ قهرمانان فصل آینده قرار داشت، حل و فصل گردید تا این باشگاه مشکلی برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان فصل آینده نداشته باشد. باشگاه استقلال مراتب تقدیر و تشکر خود را از کلیه عزیزانی که جهت حل این مسئله باشگاه را یاری کردند، اعلام می‌نماید.

خبر دیگر اینکه سرپرست باشگاه استـقلال برای پیگیری امضای قرارداد نهایی انتقال مامه تیام به باشگاه عجمان و نیز مقدمات پرداخت مبلغ ترانسفر این بازیکن به باشگاه اسـتقلال امروز (جمعه) راهی امارات شد.

امیر حسین فتحی در این سفر با مدیر عامل باشگاه عجمان دیدار و گفت و گو می‌کند.

وب سایت رسمی اسـتقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی