75 پروژه بنیاد مسکن کلاله با 36 میلیارد ریال هزینه افتتاح شد


75 پروژه بنیاد مسکن کلاله با 36 میلیارد ریال هزینه افتتاح شد

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلاله اعلام کرد: 75پروژه عمرانی و خدماتی این نهاد با 36میلیارد ریال هزینه در روستاهای این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی 5طرح دیگر با21 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

سیدمجتبی حسینی روز پنجشنبه در آخرین روز از هفته دولت درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتتاح 6طرح هادی روستایی شامل زیرسازی وآسفالت معابر، احداث کانال و جوی برای انتقال آب و هدایت آب های سطحی، جابجایی خطوط انتقال برق، بهسازی، تعریض و استانداردسازی محورهای عمومی در 6روستای با 17میلیارد و 560 میلیون ریال از جمله این طرح ها است.
رئیس بنیاد مسکن کلاله افزود: آغاز عملیات اجرایی پنج طرح هادی در روستاهای دوجی ، مالای شیخ گینگ لیک ، طوقه زاوپائین و توتلی تمک با اعتباری بالغ بر21 میلیارد ریال از دیگر اقداماتی است که در ایام هفته دولت انجام شد.
وی ادامه دا : به همین مناسبت احداث و مقاوم سازی 41 واحد مسکونی روستایی با اختصاص 7میلیارد و 460میلیون ریال تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان به بهره برداری رسید.
حسینی با بیان اینکه بنیاد مسکن کلاله در احداث واحدهای مسکونی روستایی برای خانواده های دارای حداقل دو معلول، رتبه اول استان گلستان را به خود اختصاص داده است خاطر نشان کرد: بر اساس طرح حمایت از خانواده های دارای حداقل دو معلول، بنیاد مسکن این شهرستا 23 واحد مسکونی با مشارکت بهزیستی و بنیاد مستضعفان با هشت میلیارد و 280میلیون ریال احداث و مورد بهره برداری خانواده های مذکور قرار داد.
رئیس بنیاد مسکن کلاله همچنین از اجرای طرح بازنگری طرح های هادی روستایی براساس افق 10 ساله خبرداد و گفت: بر این اساس، اجرای طرح هادی پنج روستای سد چمران ، قره شور ، کوسه ،گرکز و زاو پائین با 2میلیارد و 700میلیون ریال بازنگری و بهسازی شده است.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی