اینستاگرام زهرا خاتمی راد، دربارهرنگاه کودک به خودش می‌گوید


اینستاگرام زهرا خاتمی راد، دربارهرنگاه کودک به خودش می‌گوید

زهرا خاتمی راد، مجری برنامه‌های تلویزیونی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام همزمان با انتشار عکسی از پسرش، مانی متنی کوتاه درباره «نگاه کودک به خودش» نوشته است.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: زهرا خاتمی راد، مجری برنامه‌های تلویزیونی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام همزمان با انتشار عکسی از پسرش، مانی متنی کوتاه درباره «نگاه کودک به خودش» نوشته است: «به من زور نگویید! این روش به من می آموزد که فقط قدرت مهم است. قول واهی ندهید! چون اگر عمل نکنید اعتماد من از شما سلب می شود .اگر بهانه می گیرم، لطفا مرا درک کنید! در غیر این صورت من در پی بدست آوردن هر چیزی این رفتار را تکرار می کنم. کاری نکنید که احساس حقارت کنم! زیرا برای جبران آن مجبورم بزرگ‌تر از سنم رفتار کنم .کارهایی که خودم می‌توانم انجام دهم لطفا انجام ندهید! زیرا این کار باعث ناتوانی من می‌شود و به خدمت گرفتن شما برای همیشه. عادت‌های بد مرا مرتب گوشزد نکنید! زیرا باعث می‌شود که من به آنها عادت کرده و تکرار کنم. به من غر نزنید! چون به طور مصلحتی کر می شوم. فراموش نکنید : من بدون تشویق و احترام قابل درک، نمی‌توانم موفق شوم.»
در عکس منتشر شده، پسر خاتمی راد پسرخاله‌اش، پارسا را در آغوش گرفته است.

اینستاگرام زهرا خاتمی راد، دربارهرنگاه کودک به خودش می‌گوید

خاتمی راد که با حساب کاربری zahrakhatamirad@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند، دو ماه پیش عکسی را منتشر کرده بود که او و پسرش را در کنار هم نشان می‌دهد. وی در توضیح این عکس نوشته بود: «دیشب مانی حسابی خوابش میومد. اما برای خوردن کیک تولد مامان به سختی بیدار موند»

اینستاگرام زهرا خاتمی راد، دربارهرنگاه کودک به خودش می‌گوید

زهرا خاتمی راد 33سال سن دارد و تاکنون اجرای برنامه‌هایی چون «دخترانه»، «تصویر زندگی» و «شبکه یک شبکه هر ایرانی» را به عهده داشته است. وی هم اکنون یکی از مجریان برنامه «سیمای خانواده» است که هر روز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا