امیر سهیلی بازیگر، همراه عموپورنگ


امیر سهیلی بازیگر، همراه عموپورنگ

امیر سهیلی، بازیگر برنامه‌های کودک تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکس جدیدی را منتشر کرده و در متنی همراه آن نوشته است که پخش برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» از امشب آغاز خواهد شد.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: امیر سهیلی، بازیگر برنامه‌های کودک تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکس جدیدی را منتشر کرده و در متنی همراه آن نوشته است که پخش برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» از امشب آغاز خواهد شد. در این عکس سهیلی که در برخی برنامه‌های «عمو پورنگ» در نقش «سلطان» حضور داشته است، همراه با داریوش فرضیایی که به نام «عمو پورنگ» شهرت دارد، دیده می‌شود.

امیر سهیلی بازیگر، همراه عموپورنگ

بنا به اعلام وب‌سایت رسمی شبکه دوم سیما، برنامه محله گل و بلبل هر روز ساعت 19:00 از این شبکه پخش خواهد شد و بازیگرانی چون بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیر نوری و‌ امیرمحمد متقیان در بخش‌های نمایشی این برنامه تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

امیر سهیلی بازیگر، همراه عموپورنگ

همچنین عمو پورنگ روز گذشته عکسی در رابطه با سریال محله گل و بلبل در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و در متنی همراه آن نوشت: «سخت ولی شیرین...یاعلی»

امیر سهیلی بازیگر، همراه عموپورنگ

امیر سهیلی و داریوش فرضیایی به ترتیب با حساب‌های کاربری amirsoheili1@ و dariushfarziaee@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کنند.
اگر عضو اینستاگرام هستید و هنوز به جمع نی‌ نی‌ بانی های اینستاگرام نپیوسته‌اید، با ما همراه شوید: NINIBANCOM@

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس