کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی زنان البرز فعال شد


کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی زنان البرز فعال شد

کرج -ایرنا- مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز گفت: کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی زنان دراین استان همزمان باهفته گرامیداشت دولت فعال شد.

مریم اسماعیلی فرد روزسه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی در زنان، هم افزایی و پرهیز از موازی کاری و اشتغالزایی از اهداف فعال شدن این کمیته به شمارمی رود.
وی ادامه داد: زنان جامعه ما در عرصه های مختلف آموزشی، تربیتی و کاری حضور و فعالیت زیادی دارند که امید است این فعالیت‌ها در جامعه بیشتر از گذشته ارتقاء پیدا کند.
اسماعیلی گفت: طی سال جاری در راستای توسعه، پیشرفت و پیشگیری از آسیب‌های جامعه، ایفاء نقش‌های جدید برای زنان پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد: هرچند اشتغال زنان می تواند کارکردهای مثبت برای جامعه داشته باشد، اما پژوهش های متعدد نشان می دهند زنان شاغل و همچنین اطرافیان دورو نزدیک آنها با مشکلا ت متـعددی روبه رو هستند.
این مسئول گفت: بنابراین لازم است با بررسی های همه جانبه و آسیب شناسی دراین زمینه تاحد قابل توجهی بسترها را برای مسئولیت پذیری اجتماعی زنان هرچه بیشتر فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: 48 درصد جمعیت استان البرز را زنان تشکیل می دهند که تدابیر ویژه ای برای حضورهرچه فعال آنان دراجتماع اندیشیده شده است.
8029/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا