نام‌نویسی مهد‌های قرآنی «مهد‌الرضا(ع)» از فردا آغاز می‌شود


نام‌نویسی مهد‌های قرآنی «مهد‌الرضا(ع)» از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان مدیر مرکز قرآنی آستان قدس رضوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از آغاز نام‌نویسی مهد‌های قرآنی آستان قدس رضوی با عنوان مهد‌الرضا(ع) خبر داد و گفت: نام‌نویسی از فردا در مراکز مهد‌الرضای سراسر کشور به صورت حضوری برگزار می‌شود. وی ادامه داد: البته امسال برای...

نام‌نویسی مهد‌های قرآنی «مهد‌الرضا(ع)» از فردا آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان مدیر مرکز قرآنی آستان قدس رضوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از آغاز نام‌نویسی مهد‌های قرآنی آستان قدس رضوی با عنوان مهد‌الرضا(ع) خبر داد و گفت: نام‌نویسی از فردا در مراکز مهد‌الرضای سراسر کشور به صورت حضوری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: البته امسال برای اولین‌بار نام‌نویسی در استان‌های خراسان‌ رضوی، شمالی و جنوبی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه جامع مهد‌الرضا(ع) انجام می‌شود.
میریان از ثبت‌نام متقاضیان در هفت مرحله خبر داد و گفت: این مراحل شامل بخش‌های مشاهده اطلاعیه و آیین‌نامه، ورود اطلاعات ثبت‌نام، بارگذاری مدارک، انتخاب زمان و مکان کلاس‌های مهدالرضا(ع)، پذیرش تعهدنامه و مشاهده اطلاعات نهایی است. همچنین در بخش اطلاعیه و آیین‌نامه توضیحات اجمالی این مراکز، مکان دوره‌های آموزشی و شرایط عمومی و اختصاصی آورده شده است.
مدیر مرکز قرآنی آستان قدس رضوی درخصوص سامانه جدید مهد‌الرضا گفت: این سامانه به نشانی markazquran.razavi.ir برای اولین‌بار طراحی شده و امسال نام‌نویسی در سه استان از طریق آن اجرا خواهد شد، سایر علاقه‌مندان در اقصی نقاط کشور می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز مهد‌الرضا جهت نام‌نویسی اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی