قطار سریع‌السیر دنیای دیجیتال منتظر نمی‌ماند!


از «فرانش» چه می‌دانید؟ «فرانش» بستر عرضه و فروش آموزش‌های آنلاین ویدیویی است که تلاش می‌کند با حفظ استانداردهای جهانی آموزش، فضای سنتی کلاس‌های آموزشی ایران را در مسیر رو به پیشرفت یادگیری الکترونیک رشد و رونق دهد. باتوجه به سرعت بالای تغییرات در زندگی همه ما، آن هم  در دنیایی که هر روز حرف...

قطار سریع‌السیر دنیای دیجیتال منتظر نمی‌ماند!
قطار سریع‌السیر دنیای دیجیتال منتظر نمی‌ماند!

از «فرانش» چه می‌دانید؟

«فرانش» بستر عرضه و فروش آموزش‌های آنلاین ویدیویی است که تلاش می‌کند با حفظ استانداردهای جهانی آموزش، فضای سنتی کلاس‌های آموزشی ایران را در مسیر رو به پیشرفت یادگیری الکترونیک رشد و رونق دهد.

باتوجه به سرعت بالای تغییرات در زندگی همه ما، آن هم در دنیایی که هر روز حرف تازه‌ای برایمان دارد، کسب‌وکارهای نوپای مختلف با نوآوری دراکثر حوزه‌ها، دست به کار شده‌اند تا فضاهای سنتی گذشته را به دنیای دیجیتال امروز پیوند بزنند.

«فرانش» فروشگاهی از محصولات آموزشی ویدیویی است که در حال حاضر با بیش از ۱۰ دسته‌بندی موضوعی دوره‌های استانداری در زمینه کسب‌وکار، شبکه‌وامنیت، برنامه‌نویسی، انیمیشن، طراحی، زندگی دیجیتال، زبان‌های خارجی، سبک زندگی، روانشناسی، توسعه‌فردی و … بیش از ۲۷۰۰ دوره آموزشی مهارتی را در دسترس مخاطبان خود قرار داده است. با وجود این امکان، هرکس می‌تواند آرشیوی از انواع آموزش‌های مهارتی را همواره به همراه داشته باشد. تنها با چند کلیک ساده، استاد و محتوایی که قصد یادگیری آن را دارید با شما هستند و می‌توانید چندین بار و در هر موقعیت مکانی و زمانی از آموزش‌ها استفاده کنید. این روزها هرچقدر سریع‌تر و بیشتر به آموخته‌هایمان اضافه کنیم، موفق‌تر هستیم.

تیم «فرانش» در فضایی پویا و هم‌آهنگ با دانش روز دنیا و با نگاه همه‌جانبه به آینده آموزش در جهان، بستری با سیستم‌های هوشمند فراهم کرده است که نه تنها محتوای مورد نیاز افراد برای یادگیری را فراهم می‌کند بلکه امکان درآمدزایی برای بیش از ۴۰۰ مدرس را مهیا کرده است. همه ۴۳۲،۳۰۰ کاربر ثبت نامی در دوره‌ها امکان تعامل با اساتید از طریق ابزارهای تامین‌شده را دارند تا فضای پرسش و پاسخ کلاس‌های آموزشی نیز همچنان امکانپذیر باشد.

دغدغه یادگیری مهارت‌های روز و بازار کار را دارید؟

برای شروع کد هدیه ۳۰ درصدی جهت ۳ بار استفاده را تقدیم شما می‌کنیم تا به پشت گرمی ما تجربه جدیدی از یادگیری داشته باشید.این کد تا پایان سال با شما همراه است. از طریق لینک زیر وارد فرانش شوید

دوره های آموزشی فرانش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هنرهای دستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد