آموزش ساخت گردنبند پروانه ای


نحوه ساخت گردنبند پروانه ای با کمی خلاقیت و ایده پردازی می توانید جواهرات زینتی زیبا برای خود یا دوستانتان بسازید. در این نوشته قصد داریم به شما آموزش ساخت یک گردنبند پروانه ای واقعا زیبا برا آموزش دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. وسایل مورد نیاز: پروانه کاغذی کاغذ موم  پنس سیم...

آموزش ساخت گردنبند پروانه ای

نحوه ساخت گردنبند پروانه ای

با کمی خلاقیت و ایده پردازی می توانید جواهرات زینتی زیبا برای خود یا دوستانتان بسازید. در این نوشته قصد داریم به شما آموزش ساخت یک گردنبند پروانه ای واقعا زیبا برا آموزش دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز:

پروانه کاغذی
کاغذ موم
پنس
سیم بر ، دم باریک
انبردست های گرد دندانپزشکی

آموزش ساخت گردنبند پروانه ای

مراحل ساخت:

۱٫ سه پروانه را برش دهید.

۲٫ با استفاده از چسب براش و کاغذ، دو پروانه را به هم چسب بزنید.

۳٫ سه قطعه سیم را به طول یکسان و یک اندازه ببرید. از چسب کاغذی برای اتصال یک پین به هر بال پروانه استفاده کنید. پین سوم به بدن متصل است به سمت پایین متصل می شود.

۴٫ همان طور مرحله ۲ و ۳ را انجام دادید برای یک پروانه دیگر انجام دهید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند وخشک شود.

۵٫ با استفاده از جواهرات و چسب، یک جواهر بزرگ را فقط زیر سر پروانه بچسبانید. با استفاده از انگشتان بال پروانه را به شکل منحنی در آورید. شکل و منحنی شاخک هارا نیز درست کنید و چند دقیقه صبر کنید تا خشک شود.

۶٫ با استفاده از یک قلم مو، هاردنر را به دو قسمت جلو و پشت پروانه اعمال کنید. این کار را روی کاغذ موم انجام دهید. و آن را به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید تا خشک شود.

۷٫ سیم های چشم را بسیار کوچک ببرید. از یک مهره طلایی،سیم و یا … برای ساختن چشم ها استفاده کنید. از انبردست برای باز کردن و بستن حلقه ها استفاده کنید.

۸٫ دو سیم را ۱۲ سانتی متر اندازه گیری کنید و برش دهید. هر یک از سیم ها را به یک بال بچسبانید و آن ها را به یک سمت بپیچانید. مهره های طلائی را به هر دو طرف متصل کنید و سیم پیچ را با انبردست ببندید.

۹٫جواهرات را به انتها سیم ها بچسبانید و این کار را برای دو طرف انجام دهید.

منبع: www.diynetwork.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اریگامی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403