توضیحات تعزیرات درخصوص فروش چای 7 هزار تومانی در خیابان 30 تیر


توضیحات تعزیرات درخصوص فروش چای 7 هزار تومانی در خیابان 30 تیر

رئیس سازمان گشت تعزیرات حکومتی استان تهران درباره فروش چای 7 هزار تومانی در خیابان 30 تیر توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات تعزیرات درخصوص فروش چای 7 هزار تومانی در خیابان 30 تیربهمن حسن بیگی رئیس سازمان گشت تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تخلفات و گرانفروشی در خیابان 30 تیر تهران اظهار داشت: در خیابان 30 تیر دکه‌هایی وجود دارد که به توزیع و فروش موادغذایی به شهروندان و توریست‌ها اقدام می‌کنند.

وی در رابطه با گرانفروشی برخی از اقلام مانند یک لیوان چای به قیمت 7 هزار تومان به شهروندان افزود: فروش این کالا با این قیمت غیرمنطقی است و شهروندان باید با توجه به بالا بودن قیمت اقلام و قیمت‌های اعلامی توسط فروشندگان از خرید کردن و پول دادن بابت ارائه چنین سرویس‌هایی از سوی فروشندگان جلوگیری کنند، چرا که قیمت یک لیوان چای 7 هزار تومان نبوده و این اصلا منطقی نیست.

رئیس سازمان گشت تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: برخورد با دستفروشان بر عهده شهرداری است و باید این فروشندگان مکان ثابتی داشته باشند. در صورت شکایت‌های مردمی به سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت «صمت» قطعا با آن‌ها برخورد خواهد شد. البته تا کنون هیچ شکایتی از فروشندگان بابت عرضه موادغذایی در خیابان 30 تیر به دست ما نرسیده است.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی با سامانه 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت«صمت» تماس حاصل کنند تا با تشکیل پرونده و بررسی موضوع، با متخلفان گرانفروش برخورد قاطع و قانونی شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا