پیشرفت‌های مهم در گوشی HUAWEI nova 3i را بشناسید


پیشرفت‌های مهم در گوشی HUAWEI nova 3i را بشناسید

چهچیزیباعث

چه چیزی باعث میشود که یک دستگاه جدید برای کاربر جذاب باشد و مصرفکنندگان با خوشحالی برای آن هزینه کنند؟ طراحی، مشخصات سختافزاری، سیستمعامل و ویژگیهای نوآورانه همه ازجمله عواملی بوده که بر این روند تأثیر گذار هستند .

امروزه تولیدکنندگان گوشی هوشمند در همه دستگاههای خود به خواسته مصرفکنندگان اهمیت میدهند که رفتهرفته باعث شده است درزمینههایی ازجمله طراحی شاهد یک سبک یکسان در بین آنها باشیم. اما این اتفاق مربوط بهتمامی شرکتها نیست. هنوز هم سازندگانی وجود دارند که تمایل به ادامه راه خود دارند. یکی از این موارد، Huawei و یکی از نشانههای آن دستگاه جدید HUAWEI nova 3i است.

پیشرفت‌های مهم در گوشی HUAWEI nova 3i را بشناسید

پیشرفت‌های مهم در گوشی HUAWEI nova 3i را بشناسید

مبارزه با سبکی یکسان
تعداد دفعات که شما دستگاه را در دست خود میگیرید در طول روز بسیار زیاد است. HUAWEI nova 3i بهعنوان دستگاهی مدرن، در بخش طراحی حرفهای زیادی دارد. این محصول دارای صفحهنمایش 6.3 اینچی با رزولوشن FHD+ از نوعی FullView یا تمام صفحه است که با توجه به نسبت حدود 85 درصدی صفحه نمایش به بدنه تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربر به ارمغان آورده است.

در این گوشی فرایندهای نوآورانهای که در تولید استفادهشده است، دستگاهی یکپارچه را تشکیل داده است تا حداقل جداسازیهای طراحی در آن دیده شود. این اتفاق باعث حس بسیار متفاوتی در دستان کاربر میشود بهنحویکه کمترین میزان حساسیت را در کاربر ایجاد میکند. یکی از دیگر از نقاط متمایز کننده در این دستگاه، رنگهای خاص استفادهشده در طراحی است.

HUAWEI nova 3i فقط در رنگهای کلاسیک سیاهوسفید نیست بلکه یک رنگ جدید به نام "Iris Purple" موجود شده است. برای همه کاربران جوان استفاده از رنگهایی خاص و منحصربهفرد در انتخاب آنها اهمیت دارد. این رنگ در خط مقدم مد قرار دارد چراکه نیمی از آن شامل رنگ انتخابی سال جاری یعنی بنفش است. این ترکیب رنگ بسیار منحصربهفرد و جابهجایی رنگ در دستگاه برگرفته از یک سری فعالیتهای نانوتکنولوژی است تا زیبایی را در اوج فناوری بهکار بگیرد. در مدل Iris Purple بازتاب نور جذابیت بسیار قابل تأملی را شکل میدهد و این اتفاق هم کاربران بسیاری را جذب کرده است و هم باعث شده است شرکتهای فناوری دیگر به سراغ استفاده از چنین سبک رنگی بروند.

پیشرفت‌های مهم در گوشی HUAWEI nova 3i را بشناسید

پیشرفت‌های مهم در گوشی HUAWEI nova 3i را بشناسید

چیپست با قابلیتهای هوش مصنوعی
درحالیکه به نظر میرسد طراحی از اهمیت خاصی برخوردار است اما کاربران میخواهند که یک گوشی هوشمند آنها را درک کند! شاید این به نظر ساده بیاید اما بسیار پیچیده خواهد بود. بااینحال HUAWEI nova 3i هیچ مشکلی در ارائه این مورد ندارد. در داخل این بدنه زیبا، چیپست Kirin 710 باقابلیت AI قرارگرفته است که عملکرد کلی دستگاه را افزایش میدهد. این چیپست با رابط کاربری EMUI 8.2 بهینهشده تا HUAWEI nova 3i آماده ارائه یک تجربه بسیار متفاوت برای کاربر درزمینههای مختلف باشد. از پردازشهای مهم برای درک الگوی استفاده کاربر در دستگاه جهت بهینهسازیهای مختلف گرفته تا تشخیص صحنههای مختلف عکاسی جهت تنظیم نور بهتر در این دستگاه باعث شده است ترکیب نرمافزار و سختافزار در بهترین حالت قرار داشته باشد و عملکردی مثالزدنی را از خود بهجای بگذارد.

علاوه بر این، تمامی الگوریتمهای پردازش تصویر در HUAWEI nova 3i ارتقا پیداکرده که درنتیجه، عملکرد عکاسی فوقالعاده عالی را شاهد هستیم. برای نمونه میتوان به دوربینهای جلو اشاره کرد که از الگوریتمهای عکاسی پیشرفته برای قرار گرفتن در معرض کامل و ضبط طبیعیترین جزئیات روی پوست استفاده میشود. دوربینهای عقب، در روز و یا شب، رنگهای جذابی را ثبت میکنند و این در حالی است که نویز تصاویر به کمترین حالت خود رسیده است.

عملکردی متمایز با ۴ دوربین
یکی دیگر از ویژگیهای مهم در HUAWEI nova 3i و کسب موفقیت در بازار، استفاده از چهار دوربین با عملکرد AI است. ازلحاظ سختافزار، دوربینهای جلویی دارای سنسور ۲۴ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل هستند که مسئول عکسبرداری با جزئیات بالا و تصاویر هنری بوکه خواهند بود. دوربینهای عقب شامل سنسورهای ۱۶ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل هستند که قابلیت HDR و نورپردازی سه بعدی را فراهم میکنند. این ویژگیها بهواسطه تعهد هوآوی برای ارائه قابلیتهای عکاسی خاص و روشهای سرگرمکننده برای گرفتن عکسها، پایهریزی شده است.

قابلیتهای پیشرو هوش مصنوعی در گوشی هوشمند بهطور کامل در ویژگیهای عکاسی نشان داده شده است. از این طریق، افراد، صحنهها و اثرات بوکه همه عالی و کاملاً خیرهکننده به نظر میرسند. چنین نوآوری در HUAWEI nova 3i و دوربینهای آن را بهطور چشمگیری در تجربه کاربر اهمیت دارند. بهغیراز این، HUAWEI nova 3i حتی در محیطهای کمنور نیز پیشرفت کرده است و به لطف هوش مصنوعی در خروجی شاهد تصاویر بسیار واضحی هستیم.

HUAWEI nova 3i با استفاده از بهینهسازی سطح سختافزاری و الگوریتمهای هوش مصنوعی، ویژگیهای دوربین را ارتقا داده است. پشتیبانی از 480 فریم در ثانیه برای ثبت ویدیو آهسته باعث میشود که کاربر بتواند ۱۶ بار آهستهتر یک صحنه سریع را ثبت کند. علاوه بر این، nova 3i از ویژگیهای سرگرمکننده AR هم پشتیبانی میکند. HUAWEI nova 3i از ویژگیهای کاربر بر روی یک نقشه دینامیک الهام گرفته تا بتواند دقیقاً از حرکات یک چهره کاربر پیروی کند.

‌توجه: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب فقط جهت بازنشر در اختیار ما قرار گرفته و لذا شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در