بازی Spacelords برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رایگان شد


بازی Spacelords برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رایگان شد

استودیوی مستقل مکوری استیم پس از اینکه اعلام کرد بسته گسترش دهنده Raiders of the Broken Planet  برای عنوان Spacelords منتشر خواهد شد، امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که از این پس بازی Spacelords برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی به صورت کاملا رایگان خواهد بود. با ما همراه شوید.

استودیوی مستقل مکوری استیم پس از اینکه اعلام کرد بسته گسترش دهنده Raiders of the Broken Planet برای عنوان Spacelords منتشر خواهد شد، امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که از این پس بازی Spacelords برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی به صورت کاملا رایگان خواهد بود. با ما همراه شوید.

در طی مصاحبه‌ای که وب سایت دول شاکرز با کارگردان هنری بازی Spacelords، آقای جورج بنیدیتو (Jorge Benedito)، داشته، او در رابطه با اینکه چگونه بازی Once Upon a Time in the West روی کاری هنری او در بازی Spacelords تاثیر گذاشته، صحبت‌هایی ارائه داد. همچنین مصاحبه‌ای هم در رابطه با تغییراتی که شامل حال این استودیوی اسپانیایی شده و محتویات عناوینی که مکوری استیم در حال ساخت و توسعه است، با کارگردان بازی Spacelords آقای آنریک آلورِز (Enric Álvarez) صورت گرفته شده.

با واردن شدن به مدل تجاری بازی کردن رایگان، Spacelords بازسازی کاملی از سیستم پیشرفت خود را تجربه کرده‌است تا از بازیکنان خبره و جدید استقبال کند و همه بازیکنان بتوانند بدون هیچ مشکل و نگرانی آن را تجربه کنند. این بازی شامل ۴ کمپین مختلف است. بازیکنان برای اینکه بتوانند به دومین کمپین دسترسی داشته باشند، ابتدا باید اولین کمپین را به پایان برسانند. روال کار تا آخرین کمپین به همین شکل است. صحبت‌های آقای آنریک آلورِز در رابطه با رایگان شدن بازی و کارهایی که برای تحقق بخشیدن این امر انجام داده‌اند:

عرضه Spacelords به عنوان یک بازی رایگان، یک تلاش بزرگ برای استودیوی مستقلی مانند مکوری استیم است. کار کردن بر روی تمام تغییراتی که طرفداران خواهان آن هستند و تولید چهار کمپین طولانی بازی در آن واحد، گواهی بر تعهد مستمر مکوری استیم به Spacelords و جامعه وفادار آن است. و این تنها شروع ماجراست؛ ما در ماه‌های آینده محتویات جدید و با ارزشمندی را برای این عنوان عرضه خواهیم کرد.

ما از طرفدارانی که از اول تا به امروز از این بازی حمایت کرده‌اند، بسیار سپاس گذاریم. Spacelords به لطف بازخوردهای باارزش طرفداران و جامعه‌مان، هم اکنون تبدیل به یک بازی بسیار بهتر شده است. لانج تریلر چهارمین کمپین Spacelords، احترام خالص ما به طرفداران آن است.

بازی Spacelords هم اکنون به صورت کاملا رایگان برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و سیستم عامل ویندوز ۱۰ در دسترس است. چهارمین کمپین بازی از امروز در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. استودیوی مکوری استیم قول داده که در ماه‌های آینده و به صورت مداوم، محتویات جدید، شخصیت و لباس‌های جدید و سلاح‌های جدید به بازی اضافه کند.

منبع

بازی Spacelords برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رایگان شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند