چهار برابر شدن عاملان شارژ من کارت


چهار برابر شدن عاملان شارژ من کارت

﷯ ماجرای دستگاه‌های «پز» برای شارژ من‌کارت موضوعی بود که با تماس مردمی در روزنامه شهرآرا در دو نوبت منتشر شد. اولین‌بار سوم خرداد بود که سوپری‌ها از جمع‌آوری دستگاه‌های پز خبر دادند. گلایه آنان این بود که باجه‌های من‌کارت در تمام...


﷯ ماجرای دستگاه‌های «پز» برای شارژ من‌کارت موضوعی بود که با تماس مردمی در روزنامه شهرآرا در دو نوبت منتشر شد. اولین‌بار سوم خرداد بود که سوپری‌ها از جمع‌آوری دستگاه‌های پز خبر دادند. گلایه آنان این بود که باجه‌های من‌کارت در تمام خیابان‌ها و فرعی‌ها وجود ندارد و مردم در مراجعه به سوپری‌ها برای شارژ با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

در پیگیری دوباره شهرآرا که نیمه تیرماه منتشر شد، معاون سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری مشهد گفت: باتوجه‌به تغییر پیمانکار ناگزیر شدیم دستگاه‌های پز را جمع‌ کنیم اما به‌تدریج این دستگاه‌ها در تیرماه فعال می شوند.روز گذشته تعدادی از عاملان فروش شارژ من‌کارت در مشهد، از پایان زمان ‌وعده داده‌شده و عدم بازگشت دستگاه‎‌‌های پز انتقاد کردند.

﷯ بازگشت ‌تدریجی پزها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرویس‌های شهر هوشمند سازمان فاوا در پیگیری دوباره می‌گوید: پیمانکار بخش مربوط درگیر ورود و خروج تجهیزات از گمرک است. در حال حاضر کشور نیز در شرایط خاصی از نظر اقتصادی به‌سر می‌برد، با این حال تا آخر مرداد و اوایل شهریور، دستگاه‌ها به عاملیت‌ها بازگردانده می‌شود.

محمدرضا سمیعی با اشاره به اینکه درحال جایگزینی دستگاه‌های پز جمع‌شده هستیم، توضیح می‌دهد: در چند ماه گذشته مجبور به تعطیلی چند عامل شارژ من‌کارت بودیم اما دوباره از حدود یک هفته پیش با جایگزین‌سازی، عامل‌های پرفروش را فعال کرده و پزهای آنان را تحویل می‌دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرویس‌های شهر هوشمند سازمان فاوا در توضیحات بیشتر بیان می‌کند: قرار است با همکاری بخش خصوصی و یکی از بانک‌های کشور، عاملیت‌های شارژ من‌کارت را چهار برابر افزایش دهیم.

﷯ نصب پروتکل من‌کارت

وی اضافه می‌کند: با اقدامات صورت‌گرفته، پروتکل‌های شارژ من‌کارت روی دستگاه‌های پز جدید درحال نصب و راه‌اندازی است که بعد از این مرحله باید مرحله تست فنی را بگذرانند.سمیعی خاطرنشان می‌کند: دستگاه‌های پز جدید بعد از گذراندن تست‌های لازم، در ١٠ تا ١۵روز آینده فعال می‌شوند؛ البته این راه‌اندازی به‌صورت تدریجی انجام می‌گیرد. برای تشویق مردم به شارژ خودکار شورامصوبه ای تشویقی پیش بینی کرده است که به زودی ابلاغ می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)