CW تاریخ پخش کراس‌اور سریال‌های ارو، فلش و سوپرگرل را اعلام کرد


برای پنجمین فصل پیاپی، قهرمانان دنیای سریالی شبکه سی‌دابلیو» CW دوباره در یک خط‌ داستانی مشترک کنار یکدیگر قرار می‌گیرند که در طی چند شب از این شبکه پخش خواهد شد. کراس‌اورِ سال گذشته، قهرمانان را به دنیای موازی «زمین ایکس» (Earth X) برد؛ اما امسال قرار است شاهد ماجراجویی‌های آن‌ها در شهر «گاتهام سیتی» (Gotham City)، محل زندگی «بتمن»...

برای پنجمین فصل پیاپی، قهرمانان دنیای سریالی شبکه سی‌دابلیو» CW دوباره در یک خط‌ داستانی مشترک کنار یکدیگر قرار می‌گیرند که در طی چند شب از این شبکه پخش خواهد شد. کراس‌اورِ سال گذشته، قهرمانان را به دنیای موازی «زمین ایکس» (Earth X) برد؛ اما امسال قرار است شاهد ماجراجویی‌های آن‌ها در شهر «گاتهام سیتی» (Gotham City)، محل زندگی «بتمن» (Batman)، باشیم. در جدیدترین اخبار، شبکه سی‌دابلیو تاریخ پخش این کراس‌اور قهرمانان کمپانی «دی‌سی» (DC) را اعلام کرده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

این خط‌ داستانی مشترک، قرار است در طی سه شب پخش شود. اولین قسمت آن با سریال The Flash «فلش» در ۹ دسامبر (۱۸ آذر)، دومین قسمت با سریال Arrow «ارو» در ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) و قسمت آخر و پایان داستان هم با سریال Supergirl «سوپرگرل» و در ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) پخش خواهد شد. سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» امسال در این کراس‌اور نقشی ندارد و همچنین از آن‌جا که سریال Black Lightning «آذرخش سیاه» هنوز ارتباطی با دنیای «ارو ورس» پیدا نکرده، شاهد حضور آن نخواهیم بود. علاوه بر این، سریالی براساس شخصیت «بت‌ومن» (Batwoman) با بازی «روبی رز» (Ruby Rose) در حال ساخت است که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست، اما در عکسی که در رابطه با ارو ورسِ امسال منتشر شده، شاهد اشاره‌ای به این شخصیت هستیم. در ادامه می‌توانید این عکس را ببینید:

CW تاریخ پخش کراس‌اور سریال‌های ارو، فلش و سوپرگرل را اعلام کرد

همان‌طور که دیدید، نماد بت‌ومن در آسمان گاتهام سیتی دیده می‌شود. داستان این سریال، درباره‌ی شخصیت «کیت کین» با نام ابرقهرمانی «بت‌ومن» است. با وجود اینکه کیت کین در دنیای دی‌سی‌ دخترعموی «بروس وین» (بتمن) محسوب می‌شود، اما احتمال حضور بتمن در این کراس‌اور یا دنیای ارو ورس خیلی کم خواهد بود. اگرچه لازم به ذکر است که به بتمن اشاراتی شده و در فصل قبلی ارو، «الیور کوئین» با بروس وین ارتباط برقرار کرده بود. البته بعید به نظر می‌رسد که الیور کوئین از هویت مخفی بروس وین باخبر باشد و در نتیجه «شوالیه تاریکی» به این زودی‌ها دیده نخواهد شد.

سریال بت‌ومن به احتمال زیاد در بهار سال آینده شروع به پخش خواهد کرد و قطعا شاهد معرفی دشمنان و هم‌دستانش خواهیم بود. اما همچنان باید منتظر جزئیات بیشتری از آن باشیم و ببینیم چه شخصیت‌هایی به عنوان شرور حضور دارند و چه بازیگرانی روبی رز را همراهی خواهند کرد.

Comingsoon

CW تاریخ پخش کراس‌اور سریال‌های ارو، فلش و سوپرگرل را اعلام کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)