رونالدو: او واقعاً جنگنده است؛ مثل بچگی‌ های خودم! اصلاً باختن را دوست ندارد


کریستیانو رونالدو که تابستان امسال از رئال مادرید جدا شد و به عنوان گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ سری A. به یوونتوس پیوست تا کنون 5 بار (یک بار در منچستریونایتد و 4 بار در رئال مادرید) قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هنوز از کسب قهرمانی در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا اشباع نشده است. رونالدو پس از تبدیل شدن به سفیر جهانی شبکه...

رونالدو: او واقعاً جنگنده است؛ مثل بچگی‌ های خودم! اصلاً باختن را دوست ندارد

ستاره یووه : می‌خواهم با یوونتوس برنده لیگ قهرمانان شوم
نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۴
رونالدو: او واقعاً جنگنده است؛ مثل بچگی‌ های خودم! اصلاً باختن را دوست ندارد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید کسب ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از اهداف او از پیوستن به بانوی پیر بوده است.وی همچنین به تعریف از پسرش و تمجید از مهارت های او پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو که تابستان امسال از رئال مادرید جدا شد و به عنوان گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ سری A. به یوونتوس پیوست تا کنون ۵ بار (یک بار در منچستریونایتد و ۴ بار در رئال مادرید) قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هنوز از کسب قهرمانی در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا اشباع نشده است.
رونالدو پس از تبدیل شدن به سفیر جهانی شبکه تلویزیونی DAZN انگلیس، به این شبکه گفت:

من می‌خواهم با یوونتوس برنده لیگ قهرمانان شوم. تمرکز ما روی لیگ قهرمانان است، اما عقده بردن این جام را هم نداریم. ما قدم به قدم پیش می‌رویم و ببینیم چه می‌شود، اینکه امسال می‌توانیم ببریم، سال آینده یا دو سال دیگر.

رونالدوی ۳۳ ساله ادامه داد:

البته باشگاه قهرمانی در لیگ و جام حذفی را هم می‌خواهد و ما نهایت تلاش‌مان را در لیگ قهرمانان خواهیم کرد.

ستاره پرتغالی یووه در پاسخ به سؤالی درباره پسر بزرگش کریستیانو جونیور هم اظهار داشت:

او واقعاً جنگنده است، مثل بچگی‌های خودم. اصلاً باختن را دوست ندارد. او مثل خود من خواهد شد و صد درصد از این بابت مطمئنم. من دوست دارم برخی چیز‌ها را به او آموزش بدهم، اما در نهایت خودش است که انتخاب می‌کند چه راهی را برود و من هم در هر صورت حامی‌اش خواهم بود. اگر نظر مرا بپرسید، من می‌گویم که دوست دارم او فوتبالیست شود، چون فکر می‌کنم که خودش هم به این کار علاقه دارد.

وی در مورد گل اخیرش به یونتوس که به شکل قیچی‌برگردان به ثمر رسید نیز خاطرنشان کرد:

راستش را بخواهید تشویق هوداران یوونتوس بعد از زدن آن گل در تصمیمم برای پیوستن به این تیم تأثیرگذار بود. متاسفانه آن گل را به تیم فعلی‌ام زدم، اما گذشته‌ها گذشته و آن گل بدون شک زیباترین گل دوران بازیگری‌ام بود، البته زمانی که هوادارن شروع به تشویقم کردند را خیلی دوست داشتم. از حرکت آن‌ها غافلگیر شدم، چون در زندگی‌ام چنین چیزی را تجربه نکرده بودم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو