رد پیشنهاد آلمانی آزمون پیش از جام جهانی 2018


یک روزنامه روس اطلاعاتی از شرایط انتقال ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان در روزهای اندک باقی‌مانده تا پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا منتشر کرد.


رد پیشنهاد آلمانی آزمون پیش از جام جهانی 2018

وبسایت رسمی برنامه نود - یک روزنامه روس اطلاعاتی از شرایط انتقال ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان در روزهای اندک باقی‌مانده تا پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا منتشر کرد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از روزنامه بیزنس‌آنلاین روسیه، باشگاه‌های لیگ برتر روسیه در آخرین روزهای فصل نقل‌وانتقالاتی به دنبال برطرف‌کردن کمبودهای خود هستند. تیم متمول اسپارتاک مسکو به دنبال 2 ملی‌پوش روسیه در تیم روبین‌کازان شامل فدور کوردیاشوف و ولادیمیر گرانات است. انتقالی که باید روبین‌کازان با آن موافقت کند اما هنوز چیزی مشخص نیست.

این روزنامه روسی که در جمهوری تاتارستان منتشر می‌شود درباره سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان هم نوشت: گزینه بعدی فروش تیم روبین‌کازان سردار آزمون است. بازیکنی که پس از جام جهانی 2018 کمتر مورد علاقه‌مندی تیم‌های اروپایی قرار گرفت. در کشورهای انگلیس و ایتالیا پنجره نقل‌وانتقالاتی تا حدودی بسته شدند. لیگ‌های اسپانیا، فرانسه و آلمان نیز همانند روسیه روزهای پایانی را سپری می‌کنند. پیش از جام جهانی 2018 روسیه باشگاه روبین‌کازان از کنار پیشنهاد باشگاه بایر لورکوزن آلمان برای فروش سردار آزمون گذشت. اگر دوباره این پیشنهاد برسد باشگاه روبین‌کازان این‌بار آن را رد نخواهد کرد.

بیزنس‌آنلاین درباره گزینه جایگزین سردار آزمون در صورت فروش ملی‌پوش ایرانی در روزهای آینده می‌نویسد: اگر آزمون از تیم روبین‌کازان جدا شود نیاز به جایگزین مقتدر است. کازانی‌ها در این زمینه بسیار محتاط هستند و بدون فاش کردن نام مهاجم موردنظر کارشان را پیش می‌برند. با فروش سردار آزمون و آمدن مهاجم جدید پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه روبین‌کازان بسته می‌شود.

1004

داخلی بایر لورکوزن روبین کازان لژیونر سردار آزمون
تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...