آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 97/ فرصت مجدد ویرایش اطلاعات از هفته آینده آغاز می‌شود


آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 97/ فرصت مجدد ویرایش اطلاعات از هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سنجش پزشکی از تمدید مهلت انتخاب رشته و ویرایش کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ در هفته آینده خبر داد. محمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان...

رئیس سنجش پزشکی از تمدید مهلت انتخاب رشته و ویرایش کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ در هفته آینده خبر داد.

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 97/ فرصت مجدد ویرایش اطلاعات از هفته آینده آغاز می‌شودمحمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه امروز آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی 97 است، گفت: دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 97 بر روی سایت سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با مشاهده اطلاعات و ظرفیت‌های پذیرش تا ساعت 24 امروز سه‌شنبه 30 مرداد انتخاب رشته کنند.

پورکاظمی از تمدید مهلت انتخاب رشته و ویرایش آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 97 در هفته آینده خبر داد و گفت: هنوز روز دقیق ویرایش و انتخاب رشته مجدد مشخص نیست و پس از مشخص شدن اطلاعیه آن روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد.

رئیس سنجش پزشکی با بیان اینکه حدود 56 هزار نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 97 شرکت کردند، افزود: از این تعداد حدود 32 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 97 شده‌اند.

ظرفیت بیش از 5 هزار نفری در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 97 گفت: ظرفیت پذیرش در مجموعه آزاد، دولتی و شهریه‌پرداز 5 هزار و 80 نفر است و از این میزان 3544 نفر مربوط به ظرفیت آزاد و دولتی و 1536 نفر مربوط به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های شهریه‌پرداز است.

پورکاظمی افزود: همچنین 85 نفر در قالب پذیرش دانشجو با شرایط خاص به صورت شهریه‌پرداز یا رایگان در نیروهای مسلح پذیرفته می‌شوند و این ظرفیت بدون احتساب دانشجویان پذیرفته شده استعدادهای درخشان با آزمون و بدون آزمون است.

گفتنی است، افرادی که در آزمون سال 97 کارشناسی ارشد پزشکی 97 شرکت کرده و در دانشگاه یا مرکزی که تحصیل در آنها رایگان است پذیرفته شوند، در صورت انصراف از ادامه تحصیل مجاز به شرکت در آزمون سال 98 نیستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!