احضار پرستو صالحی به قوه قضائیه بخاطر پست های اینستاگرامش + فیلم به گزارش اولی ها پرستو صالحی بازیگر 40 ساله سینما و تلویزیون کشورمان در لایو اینستاگرام خود از احضار شدنش به اداره نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه خبر داد و گفت: امروز (دوشنبه 29 مرداد) در دادگاه حاضر شده و به سوالاتی در ارتباط با مطالب و پست هایی که در صفحه شخصی اش منتشر می کند پاسخ داده است.

فیلم احضار پرستو صالحی به قوه قضائیه

پرستو صالحی با نام شناسنامه ای الهام صالحی متولد نهم آبان ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است. در رشته نمایش به دانشگاه رفته است ولی به دلایل مالی نتوانسته است ادامه دهد. شغل مادرش خانه داری و شغل پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش بوده است.

خانواده پرستو صالحی ۴ نفر بودند و او تک دختر است. پدرش در نهم فروردین ماه ۱۳۸۷ درگذشت و در حال حاضر به همراه مادرش در کنار برادرش ( امیرشاهین صالحی ) و همسر برادرش ( مارال باغ شیرین ) زندگی می کنند.

نکته جالب در بیوگرافی پرستو صالحی اینست که او آشپز خیلی ماهری است که اطرافیانش به دستپختش نمره ۲۰ می دهند. مادرش به سختی او را به سمت آشپزی سوق داده است و الان علاقه بسیاری به هنرش دارد. خودش می گوید بهترین غذایی که درست می کند ته چین مرغ است.

کار هنری را در سال ۱۳۷۵ با یک گروه تئاتر شروع کرده است و پس از آن توانست چند نقش کوتاه در چند فیلم خوب مثل فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی ، فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا و فیلم چشم هایش به کارگردانی فرامرز قریبیان بازی کند.

شروع کارش به صورت حرفه ای در سال ۱۳۷۷ بود که با بازی در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت اولین تجربه خود را در تلویزیون به دست آورد. پرستو صالحی با اینکه نقش های جدی خوبی بازی کرده بود با بازی در سریال زیر آسمان شهر که اولین کار کمدی اش بود به شهرت رسید.