زن دم دار22 ساله جراحی شد! + تصاویر 14+


زن دم دار22 ساله جراحی شد! + تصاویر 14+

تیلور زن دم دار 22 ساله که با دم متولد شده بود و از آن رنج می برد به کمک یک تیم جراحی قوی عمل شد. با ما در ادامه خبر همراه شوید. زنی که با دم متولد شده بود جراحی شد تصاویری عجیب و کمی ترسناک روی آنتن پخش می شود ، تیم جراحی در حال مداوای بیماری به نام تیلور زن دم دار است ،که...

تیلور زن دم دار ۲۲ ساله که با دم متولد شده بود و از آن رنج می برد به کمک یک تیم جراحی قوی عمل شد. با ما در ادامه خبر همراه شوید.

زنی که با دم متولد شده بود جراحی شد

تصاویری عجیب و کمی ترسناک روی آنتن پخش می شود ، تیم جراحی در حال مداوای بیماری به نام تیلور زن دم دار است ،که برای خلاص شدن از چیزی شبیه به دم، که بین دو لبه باسنش در حال رشد است به کلینیک مراجعه کرده است ؛ زنی که با دم رشد کننده متولد شده بود ، سرانجام توسط دکتر پیمپل پاپر عمل شد و دم برداشته شد ؛ تصاویر و جزئیات این جراحی متفاوت در ادامه این بخش.

زن دم دار22 ساله جراحی شد! + تصاویر 14+

جراحی زن دم دار ۲۲ ساله

جراحی دم زن جوان

تیلور ۲۲ ساله، از زمان تولد ،توده ای به نام پانوما بین باسنش داشته است که به مرور زمان بزرگتر شده است ، پزشک در سال ۲۰۱۶ ، توده را برداشت ولی در نهایت دوباره رشد کرد.با کمال ناامیدی از برداشتن توده چربی، که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس او شده بود، تیلور نزد پزشک پیمپل پاپر رفت. دکتر سندرا لی ،برای عمل برداشتن دم تیلور، برنامه ریزی کرد در ابتدا به دلیل نزدیکی توده به نخاع ، او از انجام عمل امتناء کرد ، علاوه بر نگرانی او دکتر پیمپل پاپر نیز نگران بود که عمل باعث آسیب دائمی به اعصاب شود.

دکتر لی درخواست یک اسکن کرد که نشان داد یک توده چربی داخل نخاع تیلور وجود دارد ؛ او پیشنهاد داد تا مقداری از برآمدگی برداشته شود، تا از نظر زیبایی بیشتر خوشایند باشد ولی هشدار داد که این کار می تواند به نخاع تیلور آسیب برساند. دکتر پیمپل پاپر اضافه کرد حتی یک فشار کوچک بر روی توده به هر روشی، می تواند رشد نخاعی را منقطع کند ،که من حاضر نیستم به هیچ وجه این کار را انجام دهم.اگر این کار سطحی و کم عمق انجام شود ، می توانم به خوبی به آن شکل بدهم و بدون آسیب رساندن به آن کاری کنم که خوب به نظر برسد.

زن دم دار22 ساله جراحی شد! + تصاویر 14+

جراحی خطرناک توده چربی پانوما

در ویدئو نشان داده می شود که :زمانی که عمل جداسازی انجام شد، دکتر لی به کمک تعداد نرمال بخیه آن قسمت را می دوزد ،تا شکاف به وجود آمده ، به طور صحیح جوش بخورد و التیام پیدا کند ، دکتر پامپل سه بار بخیه می زند تا مطمئن شود که توده دوباره باز نگردد. بعد از مدتی تیلور تصمیم خود برای ملاقات با یک جراح مغز و اعصاب را اعلام کرد، تا ببیند که امکان دارد که توده به طور کامل برداشته شود یا خیر.

او می گوید:از آنجایی که بعد از عمل دکتر لی خیلی بیشتر حس اعتماد به نفس دارم، ذهنم خیلی درگیر نتیجه کار است. زمانی که قسمتی از توده برداشته شد، بار سنگینی از روی دوش من برداشته شد.

لیپوما یک توده چربی خوش خیم است ،که زیر پوست رشد می کند ، آنها بی خطر هستند و اغلب اگر بدون درد و کوچک باشند ، نیازی به درمان ندارند. آنها غیر سرطانی هستند و به دلیل رشد بیش از حد سلولهای چربی به وجود می آیند.

زن دم دار22 ساله جراحی شد! + تصاویر 14+

برداشتن دم زن جوان ۲۲ ساله

لیپوما می تواند در هر جایی در بدن رشد کنند ،ولی اغلب در شانه ها، گردن، قفسه سینه، بازوها، کمر و بین باسن ایجاد می شوند و آنها به آرامی رشد می کنند و اغلب مشکلی به وجود نمی آورند .بیشتر اوقات احتیاجی نیست که برداشته شوند ، مگر اینکه مشکلاتی مانند درد ایجاد کنند یا اینکه صد درصد اطمینان وجود نداشته باشد که لیپوما هستند اگرچه اگر بزرگ یا در دید باشند و باعث کاهش اعتماد به نفس گردند، می توان آنها را جدا کرد اما اگر در بدن شما تورمی ایجاد شد ، حتما به پزشک مراجعه کنید.

منبع

زن دم دار22 ساله جراحی شد! + تصاویر 14+

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403