آیت الله دژکام: هژمونی آمریکا در حال پایان است


آیت الله دژکام: هژمونی آمریکا در حال پایان است

نماینده، ولی فقیه در استان فارس گفت: هژمونی آمریکا در بخش‌های مختلف روبه پایان است و باید مدعی حقوق بشر از آمریکا باشیم.

خبرگزاری مهر: آیت الله لطف الله دژکام شامگاه یکشنبه در سومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در سالی که گذشت عنوان کردند که در بحث حقوق بشر نباید مدافع باشیم بلکه باید حمله کنیم.

وی ادامه داد: همه در مقابل چشمان خود دیدیم که چگونه شاه نابود شد و زمین خورد و هرچه می‌گوییم این آمریکا طبل توخالی است برخی قبول نمی‌کنند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: رهبری دستور حرکت داده اند، اما همچنان کسانی هستند که می‌ترسند در حالیکه باید به آیات قرآن مراجعه شود.

آیت الله دژکام یادآور شد: پس از فروپاشی شوروی، آمریکا برای خودش ادعای خدایی دارد و عقبه آن به گونه‌ای محکم عمل کرده که برای برخی قابل باور است.

وی افزود: در مباحث سیاسی، اجتماعی و حقوق بشر آن‌ها این هژمونی را دارند و متاسفانه هراندازه که بگوییم در حال اوفول است ما در حال ظهور هستیم.

نماینده، ولی فقیه در فارس تاکید کرد: مطالبات رهبری مشخص است، اما ما عقب هستیم و امروز اطلاع رسانی کار ما نیست بلکه افسران آتش به اختیار هستیم.

آیت الله دژکام یادآور شد: مسجد انقلاب اسلامی صدایش باید از آمریکای لاتین و ژاپن شنیده شود به طور حتم هم صدا پیدا می‌شود.

وی افزود: رسانه منبر کار خودش را انجام می‌دهد، اما باید با رسانه‌های دیگر پیوند داشته باشد تا موفقیت و پیروزی حاصل شود.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: هژمونی آمریکا روبه پایان است و امروز ماباید مدعی حقوق بشر از آن‌ها باشیم.

آیت الله دژکام تاکید کرد: امروز به جایی رسیده ایم که اگر به فرمان رهبری توجه نکنیم ۴۰ سال بیابانگردی نتیجه آن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی