2 نقره برای پومسه ایران


2 نقره برای پومسه ایران

نمایندگان پومسه ایران در نخستین دوره مسابقات اجرای فرم بازیهای آسیای به 2 نشان نقره دست یافتند.

2 نقره برای پومسه ایرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش پومسه صبح امروز آغاز شد. در این مسابقات کوروش بختیار، امیررضا مهربان، علی سهرابی، مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان ایران بودند.
کوروش بختیار در بخش انفرادی در نخستین اجرای مقابل نماینده کامبوج موفق شد با ۸/۲۴ بر ۸/۱۹ امتیاز پیروز شود. او در ادامه با نماینده اندونزی به اجرای فرم پرداخت که با نتیجه ۸/۲۵ بر ۸/۱۹ امتیاز به برتری رسید و راهی مرحله نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. این پومسه کار ایران در نیمه نهایی با نماینده چین تایپه رقابت داشت و ۸/۵۷ بر ۸/۴۸ به برتری رسید و به فینال راه پیدا کرد. بختیار در فینال با حریفی از کره جنوبی رقابت کرد و با ۸/۸۱ بر ۸/۷۳ امتیاز نتیجه را واگذار کرد و نایب قهرمان شد. این مدال نخستین مدال کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا محسوب می‌شود.

اما مرجان سلحشوری ابتدا با پومسه‌رو ماکائو رقابت داشت که با ۸/۰۱ بر ۷/۵۹ امتیاز به مرحله بعد راه پیدا کرد. او پس از آن در رقابت با نماینده ژاپن با امتیاز ۸/۲۷ بر ۷/۹۰ پیروز شد و نشان برنز خود را قطعی کرد و در رقابت با مالزی با ۸/۴۳ بر ۸/۳۰ امتیاز به پیروزی رسید و فینالیست شد. سلحشوری در فینال مقابل حریفی ازاندونزی با امتیاز ۸/۶۹ بر ۸/۴۷ باخت و عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

تیم سه نفره (کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی) در نخستین اجرا مقابل فیلیپین با نتیجه ۸/۳۳ بر ۸/۱۰ باخت و حذف شد و تیم با نوان هم با ترکیب (مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام) در گام نخست با پومسه رو‌های کره‌جنوبی به اجرای فرم پرداخت که نتیجه را ۸/۱۲ بر ۷/۹۵ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش بانوان هم «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری