بیماران بستری با آمبولانس به عرفات می‌روند


بیماران بستری با آمبولانس به عرفات می‌روند

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بیمارستان‌های صحرایی عرفات و منا در ایام تشریق آماده ارائه خدمات تخصصی به زائران هستند.

خبرگزاری میزان: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بیمارستان‌های صحرایی عرفات و منا در ایام تشریق آماده ارائه خدمات تخصصی به زائران هستند.

سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: در ایام تشریق که از هفتم تا دهم ذی الحجه است، مرکز پزشکی حج برنامه مفصلی در ابعاد مختلف دارد و همزمان به دلیل اینکه بیمارستان مکه فعال است تعدادی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در بیمارستان مکه مکرمه مستقر هستند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت درباره زائرانی که نیاز به عمل جراحی دارند، گفت: زائران با ریسک بالا که نیاز به عمل جراحی دارند در روز هشتم ماه ذی الحجه از کاروان‌ها تحویل گرفته می‌شوند و این زائران در کمیسیون‌های وقوف اضطراری در روز‌های ۵ و ۶ ذی الحجه توسط کادر پزشکی مجرب انتخاب و در روز هشتم این ماه با آمبولانس و اتوبوس‌های مجهز همراه با کادر پزشکی به عرفات وقوف خواهند کرد.

مرعشی تصریح کرد: در منا به دلیل حضور زائران در شب دهم ذی الحجه پزشکان خانم همراه با زائران خانم در منا حضور خواهند داشت، همچنین به زائران اهل سنتی که در منا حضور دارند، خدماتی توسط پزشکان اهل سنت داده خواهد شد و در مسیر جمرات پزشکان ما همراه با هر ۵۰۰ زائر به جمرات اعزام خواهند شد و تا پایان مسیر همراه آنان خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط