پیام تشکر از دکتر سارا میر زنده دل


بهترین هدیه و پیراسته ترین لحظه برای پدر و مادر در تمام طول عمر، نخستین دیدار با فرزند است و این همه پس از لطف خداوند مدیون تلاشهای پزشکان حاذق و توانمند است.

آغاز زیستن، نخستین لحظه دیدار هستی و نقطه شروع هر آدمی لحظه باشکوهی است، هر انسان که به عرصه گیتی قدم می گذارد نشانه ای است از عظمت خداوند و تکرار اعتماد به اشرف مخلوقات که آمده است تا بندگی کند و به تعالی برسد.

بهترین هدیه و پیراسته ترین لحظه برای پدر و مادر در تمام طول عمر، نخستین دیدار با فرزند است و این همه پس از لطف خداوند مدیون تلاشهای پزشکان حاذق و توانمند است .

سرکار خانم سارا میر زنده دل، متخصص زنان، زایمان و نازائی، از پزشکان خلاق ، دانشمند و توانمند ایران زمین که صبر، آرامش و توجه به بیمار از ویژگی های بارز شخصیتی ایشان است،نمونه ای است کم نظیر از طبیبانی که سوگند شرافت و انسانیت خورده اند.

سرکار خانم دکتر سارا میر زنده دل، از اینکه در نهایت فرهیختگی و هوشمندی در تمامی مراحل تولد، نورچشم و فرزند دلبندمان " نورا ذبیحی" اهتمام ورزیدید صمیمانه سپاسگزاریم و از طبیب عشق برای آن طبیب مهر، صحت و سلامت آرزومندیم .

دکترسارا میرزنده دل متخصص زنان، زایمان و نازائی، در بیمارستان های ابن سینا، بهمن، تندیس،پیامبر و محب کوثر در خلق لحظه زیبای تولد سهیم است و مطب ایشان در فلکه دوم صادقیه (آریا شهر) -نبش جناح، کوچه عابدزاده، ساختمان پارسه واقع است.
پیام تشکر از دکتر سارا میر زنده دل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پیامک مناسبتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403