نشریه هنگ کنگی: مشاوران ترامپ بی اخلاق هستند


نشریه هنگ کنگی: مشاوران ترامپ بی اخلاق هستند

پکن- ایرنا- روزنامه ساوت چاینا از هنگ کنگ نوشت تهدید پیش روی آمریکا نه ایران و یا روسیه، بلکه شماری از افراد و مشاوران بی اخلاقی هستند که گرد رییس جمهوری آمریکا را گرفته اند.

به گزارش ایرنا این نشریه روز پنجشنبه در تحلیلی خاطر نشان کرد: این افراد باعث بروز چالش های بسیاری در دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا شده اند و سعی دارند با تهدید نشان دادن کشورهایی نظیر ایران و روسیه، افکار عمومی را منحرف کنند.
روزنامه به نام شماری از مشاوران ترامپ اشاره کرده و وجود آنها را در کاخ سفید بزرگترین تهدید برای امنیت ملی آمریکا دانسته است.
ساوت چاینا می نویسد افراد مذکور که در نقش مشاور فعالیت می کنند کسانی هستند که نه درایت سیاسی کافی دارند و نه دارای دانش لازم در منصبی هستند که در آن مشغول کار هستند.
این گزارش تصریح می کند که با وجود چنین افرادی در دولت آمریکا بعید به نظر می رسد دولت بتواند فعالیت هایش را به نحو احسن انجام دهد.
ساوت چاینا نوشت که متاسفانه بر خلاف آنکه گفته می شود کره شمالی، روسیه و ایران تهدید هستند باید پذیرفت که همین مشاوران هستند که به بزرگترین تهدید برای کشور آمریکا تبدیل شده اند.
آساق**231**1904**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟