مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل آغاز شد


مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل آغاز شد
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از مسابقات 14 تیم از شهرهای مختلف استان گیلان به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردارند.
در بازی های انجام شده از هفته اول این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان جوان رشت با نتیجه چهار بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری ماسال به برتری رسید و تیم فوتبال مقاومت آستارا با نتیجه دو بر صفر تیم شاهین بندرانزلی را شکست داد.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده ، دیدار تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و سردارجنگل گوراب زرمیخ با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید و تیم فوتبال شهرداری انزلی با سه گل هیات کوچصفهان را مغلوب کرد.
در دیگر بازی برگزار شده نیز ، تیم های فوتبال شهرداری رضوانشهر و استقلال رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم استقلال رشت با نتیجه سه بر صفر برابر حریفش به برتری رسید.
همچنین قرار بود تیم های فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا و ملوان ب انزلی به مصاف هم بروند که به دلیل حاضر نشدن تیم میرزاکوچک صومعه سرا، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود ملوان ب انزلی اعلام شد.
در آخرین دیدار نیز قرار بود تیم های فوتبال دخانیات رشت و مهتاب بافت شفت به مصاف هم بروند که به دلیل عدم حضور مهتاب بافت شفت ، نتیجه این بازی نیز سه بر صفر به سود دخانیات رشت اعلام شد.
7285 /6030
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...