حجاج باید در قالب گروه‌های 250 نفره به سمت جمرات حرکت کنند/مسیر رفت زائران از چادرهای منا به جمرات خیابان 202


حجاج باید در قالب گروه‌های 250 نفره به سمت جمرات حرکت کنند/مسیر رفت زائران از چادرهای منا به جمرات خیابان 202

معاون ستاد عملیات مکه گفت: طرف سعودی نقشه و جدول حرکت زائران کشورمان از منا را تحویل داده است و از زائران درخواست داریم تا با مدیران کاروان‌ها برای حرکت به جمرات همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ ناصر حویزاوی در گفت و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی حج، با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ریزی‌های ستاد عملیات مکه به سمت ایام تشریق سوق داده شده است، اظهار کرد: واحد مسکن چادرهای عرفات را تحویل داده و واحد تدارکات نیز آب و برق را به عرفات منتقل کرده است. برنامه‌ریزی برای تحویل وسایل نقلیه به مجموعه‌ها و استقرار هیات پزشکی هم انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرف سعودی نقشه و جدول حرکت زائران از منا تحویل داده است، بیان کرد: طبق این جدول، زائران باید در قالب گروه‌های 250 نفره به سمت جمرات حرکت کنند تا در مسیر حرکت ازدحام ایجاد نشود.
حویزاوی در ادامه خاطرنشان کرد: مسیر رفت زائران از چادرهای منا به جمرات خیابان 202 ، سوق العرب و مسیر برگشت هم خیابان ملک فیصل است. از زائران نیز درخواست داریم تا با مدیران کاروان‌ها برای حرکت همکاری کنند زیرا اجرای مناسب برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام تشریق، منوط به همکاری زائران است.
معاون ستاد عملیات مکه همچنین با توصیه به زائران نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در ایام تشریق گفت: رعایت بهداشت تاثیر مهمی در تامین سلامت زائران دارد و خواهش ما از زائران این است که حتما نکات بهداشتی را رعایت کنند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی