تریلر جدیدی از سریال Bodyguard منتشر شد


تریلر جدیدی از سریال Bodyguard منتشر شد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار تریلری از مجموعه شش قسمتی Bodyguard منتشر شد تا انتظار طولانی طرفداران خاتمه پیدا کند. اگر طرفدار سریال بازی تاج و تخت هستید، دیدن سریال «محافظ شخصی» (Bodyguard) با بازی «ریچارد مدن» (Richard Madden) یعنی همان راب استارک، شما را قطعا...

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار تریلری از مجموعه شش قسمتی Bodyguard منتشر شد تا انتظار طولانی طرفداران خاتمه پیدا کند.

اگر طرفدار سریال بازی تاج و تخت هستید، دیدن سریال «محافظ شخصی» (Bodyguard) با بازی «ریچارد مدن» (Richard Madden) یعنی همان راب استارک، شما را قطعا خوشحال خواهد کرد. ریچارد مدن و «کیلی هاز» (Keeley Hawes) هر دو در سریال Bodyguard حضور خواهند داشت. هنوز زمان اکران دقیق این مجموعه مشخص نشده است اما قطعا این سریال در BBC اکران خواهد شد.

این مجموعه هیجان‌انگیز و سیاسی روی زندگی کهنه سربازی به نام «دیوید باد» (David Budd) با بازی ریچارد مدن متمرکز است که حالا به عنوان یه متخصص در امور محافظت در شهر لندن و یک دفتر خدمات پلیس به نام RaSP کار می‌کند. دیوید وظیفه‌ی محافظت از یک منشی قدرتمند به نام «جولیا مونتاگو» (Julia Montague) با بازی کیلی هاز را بر عهده دارد.

تریلر جدیدی از سریال Bodyguard منتشر شد

ماجرا از جایی دچار تنش می‌شود که این دو وارد جریانی سیاسی می‌شوند و حالا بادیگارد جولیا که وظیفه‌ی محافظت از او را دارد تبدیل به تهدید بزرگ زندگی وی می‌شود چرا که دیوید بین اعتقادات و ماموریتش مجبور به انتخاب یکی شده است.

تریلر سریال Bodyguard را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

افراد زیادی تا کنون منتظر پخش اولین نسخه از تریلر سریال Bodyguard بوده‌اند و می‌توان گفت با گذشت زمان، انتظار تماشاچیان نیز بالا می‌رود. این مجموعه توسط «جد مارکوریو» (Jed Marcurio) نوشته شده است که از کارهای موفق وی در گذشته می‌توان از«خط ماموریت» (Line Of Duty) همکاری مشترک وی با کیلی نام برد.

جد در رابطه با این مجموعه می‌گوید:

«من فوق‌العاده خوشحالم که همچین حمایتی را از «شارلوت مور» (Charlotte Moore) و بقیه دست‌اند درکاران BBC دریافت می‌کنم و از این‌که چنین فرصتی را بدست آوردم تا یک سریال جدید و متفاوت و البته هیجان‌انگیز را به همه تقدیم کنم سپاسگزارم.»

تماشای تریلر به بینندگان چشم‌اندازی از ترس و هیجان درون این مجموعه با کیفیت را می‌دهد. همچنین به خوبی تنش بین دو شخصیت اصلی سریال Bodyguard را می‌توان احساس کرد.

https://www.ok.co.uk/tv/1399293/bodyguard-bbc-one-when-start-date-cast-trailer-plot-details-keeley-hawes-richard-madden-jed-mercurio

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر جدیدی از سریال Bodyguard منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری