می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم


می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم

مشهد- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم و باید گفت برد درثانیه‌های پایانی بازی شیرینی خاص خود را دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی جمعه شب پس از بازی پدیده مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم اگرچه برد در ثانیه‌های پایانی بازی شیرینی خاص خودش را دارد.

وی افزود: سه هفته از لیگ گذشته و ما با وجود اینکه دو برد کسب کرده‌ایم، اما کار خاصی انجام نداده‌ایم. مهم این است که بتوانیم این روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. فصل سختی در انتظار ماست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده بیان کرد: طبیعی است در لیگ هیچ حریف آسانی وجود ندارد و ما مشکلات زیادی داریم که البته روزبه‌روز شکر خدا کمتر می‌شود.شاید لازم باشد برای حل این مشکل تمرینات بیشتری انجام دهیم.

گل محمدی تصریح کرد:خوشبختانه تیم باکیفیتی داریم و بر اساس تاکتیک حریف مهره‌های خود را مشخص می‌کنیم و همین که موقعیت‌های خوبی را ایجاد می‌کنیم، خودش نکته مثبتی است.

وی در ادامه گفت: بازی هفته آینده در چمن مصنوعی مقابل سفید رود در رشت بسیار سخت است و فکر کنم این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ خواهد بود. در دو بازی اخیر در ثانیه‌های آخر و با تلاش زیاد مزد برتری خود را گرفتندو امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

کد خبر 4370932

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار