برخورد با مفسدین اقتصادی شهرداری پرند به موقع بود


برخورد با مفسدین اقتصادی شهرداری پرند به موقع بود

رباط کریم- امام جمعه موقت رباط کریم گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی در شهرداری پرند به موقع بود.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جلالی ظهر جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم خداجو در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: از دستگاه قضا در شهرستان رباط کریم کمال قدردانی را داریم که با فساد در شهر پرند برخورد جدی داشته اند و این برخورد با مفسدین اقتصادی بسیار به موقع بود و لی مردم می خواهند از جزییات پرونده با خبر شوند.

وی در ادامه افزود شهرستان رباط کریم دارای مشکلات بسیاری است، اخیرا برخی از این مشکلات با تلاش مسئولان حل شده است اما حق این مردم آن است که مشکلاتی این چنینی نداشته باشند.

جلالی با بیان اینکه برخی ها از پیشنهاد مذاکره با آمریکا خرسند شده اند، بیان داشت: حقیقت آن است که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد، برجام مذاکره ای با حضور قدرتمندان جهانی بود که آمریکا به آن پایبند نبود حالا او می خواهد دوباره مذاکره کند و ما هیچ مذاکره ای را با این کشور بی قید و بند نمی پذیریم.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی ها اقدام به فساد می کنند که باید با آنها مقابله جدی شود و مردم نیز خواستار این موضوع هستند که با افراد فاسد و دست دراز به اموال بیت المال برخورد صورت بگیرد.

کد خبر 4370749

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!