نسخه دموی بازی PES 2019 را هم اکنون تجربه کنید


نسخه دموی بازی PES 2019 را هم اکنون تجربه کنید

رسانه کلیک – علاقه مندان به دنیای فوتبال هم اکنون می توانند نسخه دموی بازی PES 2019 را بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی به صورت رایگان دریافت و تجربه کنند. با اینکه کمتر از سه هفته به عرضه نسخه نهایی بازی مورد انتظار Pro Evolution Soccer 2019 […] نوشته نسخه دموی بازی PES 2019 را هم اکنون تجربه کنید اولین بار...

رسانه کلیک – علاقه مندان به دنیای فوتبال هم اکنون می توانند نسخه دموی بازی PES 2019 را بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی به صورت رایگان دریافت و تجربه کنند.

با اینکه کمتر از سه هفته به عرضه نسخه نهایی بازی مورد انتظار Pro Evolution Soccer 2019 باقی مانده است، اما علاقه مندان و طرفداران مجموعه «پی اس» به لطف انتشار نسخه دمو و آزمایشی آن هم اکنون می توانند جدیدترین اثر ورزشی و شبیه ساز دنیای فوتبال شرکت کونامی را بر روی پلتفرم های گوناگون به صورت کاملا رایگان تجربه کنند.

همانطور که شرکت ژاپنی کونامی وعده داده بود، نسخه دموی بازی PES 2019 از امروز روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز در دسترس قرار گرفت و کاربران و بازیکنان با مراجعه به فروشگاه های پلتفرم مورد نظر نظیر ایکس باکس لایو، پلی استیشن استور و استیم قادر به دریافت رایگان آن خواهند بود.

از تجربه رایگان نسخه دموی بازی PES 2019 لذت ببرید!

به گفته سازندگان، نسخه دموی بازی PES 2019 شامل مسابقات آفلاین Exhibition و Co-Op و همچنین رقابت های آنلاین سریع (Quick) می شود و در مجموع 10 تیم باشگاهی و 2 تیم ملی نیز برای این نسخه در نظر گرفته شده است که بازیکنان می توانند در دو ورزشگاه بزرگ «نیو کمپ» بارسلونا و «فلتینز ارینا» شالکه با دوستان خود به رقابت بپردازند.

نسخه دموی بازی PES 2019 را هم اکنون تجربه کنید

نسخه دموی بازی PES 2019 را هم اکنون تجربه کنید

اسامی تمامی تیم ها و باشگاه های حاضر در نسخه آزمایشی بازی PES 2019 به شرح زیر است:

بارسلونا شالکه لیورپول اینتر میلان آث میلان موناکو سائو پائولو فلامنکو پالمیراس کولو کولو آرژانتین فرانسه

گفتنی است؛ نسخه 2019 بازی Pro Evolution Soccer تغییرات بزرگی را به خود دیده است که برخی از آن ها تغییرات مثبت و برخی دیگر تغییرات منفی به شمار می روند. به عنوان مثال، لایسنس و مجوز لیگ قهرمانان اروپا (UEFA Champions League) در این نسخه تمدید نشده و شرکت الکترونیک آرتز با خرید این مجوز، این لیگ حساس و هیجان انگیز را به صورت قانونی وارد دنیای بازی FIFA 19 کرده است.

اما در خصوص گیم پلی، بنا بر اعلام سازندگان و توسعه دهندگان، بازی PES 2019 پیشرفت های چشمگیری داشته است که از جمله مهمترین تغییرات آن می توان به «خستگی قابل رویت» و تاثیر خستگی بازیکنان در عملکرد آن ها اشاره کرد. به بیان ساده تر، با گذشت زمان بازیکنان خسته می شوند که این خستگی متناسب با قدرت بدنی بازیکن تاثیر به سزایی در کنترل توپ، سرعت دویدن، شوت زنی و غیره می گذارد.

فارغ از این موارد، سطح تجربه گیمرها و واقع گرایانه بودن مکانیزم های مختلف بازی در این عنوان ویدیویی افزایش یافته است که شرکت کونامی این پیشرفت و دستاورد عالی خود را مدیون موتور سازنده FOX Engine است. به علاوه، نسخه رایانه شخصی بازی به مانند نسخه قبلی یک اثر میان نسلی محسوب نمی شود و کاملا برای نسل هشتم عناوین ویدیویی ساخته و طراحی شده است.

نسخه دموی بازی PES 2019 را هم اکنون تجربه کنید

نسخه دموی بازی PES 2019 را هم اکنون تجربه کنید

چنانچه به دنبال تجربه بازی PES 2019 بر روی پلتفرم رایانه شخصی هستید، پیشنهاد می کنیم که ابتدا سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان ویدیویی را در رسانه کلیک مشاهده کنید و از امکان اجرای بازی بر روی پی سی خود مطمئن شوید. بر اساس بیانیه شرکت کونامی، برای اجرای عنوان پرطرفدار «پی اس 2019» در پایین ترین تنظیمات گرافیکی و رزولوشن 1280 در 720، به پردازنده مرکزی اینتل Core i5-3470 و یا AMD FX 4350، رم 4 گیگابایتی، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 670 و یا AMD Radeon HD 7870 با دو گیگابایت حافظه داخلی احتیاج خواهید داشت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده مشخصات کامل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی، بر روی این لینک کلیک کنید.

قرار است نسخه نهایی و کامل بازی مورد انتظار و پرطرفدار Pro Evolution Soccer 2019 در روز ششم شهریور ماه سال جاری (بیست و هشتم آگوست سال میلادی 2018) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شود.

بدین ترتیب، نسخه استاندارد، «دیوید بکهام» و «افسانه ای» (Legend) این عنوان ویدیویی به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 69.99 دلار و 79.99 دلار در فروشگاه های استیم و ایکس باکس لایو به فروش می رسد. در طرف دیگر، کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 می توانند دو نسخه دیجیتالی استاندارد و دیوید بکهام را با تخفیف 8 درصدی، به ترتیب با قیمت های 54.99 دلار و 62.99 دلار از طریق فروشگاه پلی استیشن استور پیش خرید کنند.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که تجربه خود را پس از تجربه نسخه دموی بازی PES 2019 با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!