آغاز فعالیت مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی(ره) شهرری از مهر 97


آغاز فعالیت مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی(ره) شهرری از مهر 97

مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با شعار «زندگی و یادگیری در کنار یکدیگر» مهر 97 فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا یکی از اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برای ایجاد منابع مالی جدید و پایدار، راه‌اندازی مدارس سما بوده است.

به دنبال سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در راه‌اندازی و توسعه­ مدارس سما در سراسر کشور، واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری نیز با هدف آموزش شایسته­ دانش‌آموزان و نیز ایجاد منابع مالی پایدار و جدید، اقدام به تأسیس و راه‌اندازی مدرسه سما کرد.

حسن کریمی مسئول راه‌اندازی مدرسه سما شهرری در این‌باره به آنــا گفت: «حکم مسئولیت بنده از هفدهم اردیبهشت سال جاری صادر شد. از ابتدای دریافت این حکم تاکنون اقدامات زیادی مانند اخذ مجوز فعالیت از سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، آغاز فعالیت‌های عمرانی برای فضاسازی محیطی متناسب با ویژگی‌های آموزشی مدرسه و آغاز ثبت نام برای بهره‌برداری هرچه زودتر این مدرسه انجام شده است.»

وی خاطرنشان کرد: «از طرف آموزش و پروش مجوز ثبت نام 850 دانش‌آموز در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی اخذ شده است که امیدواریم با اتمام سال نخست فعالیت، هم بر تعداد دانش‌آموزان افزوده شود و هم در مقطع متوسطه پذیرای دانش‌آموزان باشیم.»

مسئول راه‌اندازی مدرسه سما شهرری از جمله مشکلات پیش رو را عقب بودن فعالیت‌­های عمرانی دانست و بیان کرد: «بر اساس تعهدی که به آموزش و پرورش داریم تا ابتدای شهریور سال جاری باید مباحث عمرانی، تا 15 شهریور تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدرسه و تا تاریخ 25 شهریور کلاس‌بندی و جلسات توجیهی معلمان انجام شود تا ان‌شاءالله اول مهر شاهد آغاز باشکوه سال تحصیلی باشیم.»

کریمی اضافه کرد: شعار ما در راه‌اندازی این مدرسه «زندگی و یادگیری در کنار یکدیگر» است. به عبارت دیگر ما علاوه بر بحث آموزش در این مدرسه نگاه ویژه ‌ای به افزایش تجربیات و فراگیری مهارت‌های مورد نیاز زندگی دانش‌آموزان داریم.

وی گفت: «شهرری از نظر آموزشی به سه ناحیه یک، دو و کهریزک تقسیم شده است و خوشبختانه 52 درصد از دانش‌آموزان این شهر در محدوده جغرافیایی ناحیه یک آموزش و پرورش مشغول تحصیل هستند و باعث خوشبختی است که مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری نیز در همین ناحیه یک قرار دارد.»

این مسئول اظهار کرد: «چشم‌انداز مدرسه ما تربیت دانش‌آموزانی است که برای آینده کشور و نظام تأثیرگذار باشند و امیدوارم فارغ‌التحصیلان این مدرسه در بهترین و ممتازترین دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل شوند.»

انتهای پیام/4065

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...