ساینز صدرنشین لیست راننده های مک لارن برای 2019


فرمول یک ایران – تیم مک لارن هنوز ترکیب راننده های خود برای فصل 2019 فرمول یک را تایید نکرده است، فرناندو آلونسو ممکن است به مقصدی دیگر کوچ کند و استافل وندورن نیز تا به اینجای فصل عملکرد متقاعد کننده ای نداشته است. با توجه به پیوستن دنیل ریکاردو به تیم رنو و پر شدن صندلی های این تیم برای فصل آینده، کارلوس ساینز در حال حاضر پربحث ترین...

فرمول یک ایران – تیم مک لارن هنوز ترکیب راننده های خود برای فصل 2019 فرمول یک را تایید نکرده است، فرناندو آلونسو ممکن است به مقصدی دیگر کوچ کند و استافل وندورن نیز تا به اینجای فصل عملکرد متقاعد کننده ای نداشته است.

با توجه به پیوستن دنیل ریکاردو به تیم رنو و پر شدن صندلی های این تیم برای فصل آینده، کارلوس ساینز در حال حاضر پربحث ترین راننده ی این بازار است.

راننده ی اسپانیایی می تواند به تیم ردبول بپیوندد، اما به نظر نمی رسد که دیگر او بخواهد برای تیم خواهر، تورو روسو رانندگی کند.

اما مدیر تیم مک لارن، زاک براون اذعان کرد که اگر ساینز یک راننده ی آزاد برای 2019 باشد، او در صدر لیست این تیم خواهد بود:

ما فکر می کنیم که کارلوس یک راننده ی مسابقه ی فوق العاده است.

البته کارلوس به طور حتم در بازار رانندگان حضور دارد، اما ما دقیقا وضعیت او را در رنو و ردبول نمی دانیم، اما او مطمئنا کسی است که شما می خواهید در فهرست راننده هایتان برای مسابقه قرار دهید.

اگر او آزاد باشد و ما یک صندلی در اختیار داشته باشیم، او قطعا در صدر لیست خواهد بود.

ساینز صدرنشین لیست راننده های مک لارن برای 2019ساینز صدرنشین لیست راننده های مک لارن برای 2019 فرناندو آلونسو و استافل وندورن

همه چیز برای انجام این انتقال به تصمیم وندورن و آلونسو برای 2019 بستگی دارد. تصمیم اصلی برای قهرمان دو دوره جهان است که در فرمول یک بماند و یا در مسابقات ایندی کار و استقامت (WEC) شرکت کند و یا اینکه بازنشسته شود. براون در ادامه افزود:

ما بر روی میز یک توافق بلند مدت با فرناندو و استافل داریم، اما همانطور که شما می توانید در این قرارداد ها تصور کنید، بندهای مختلف آن است.

زمانی که آماده باشیم درباره ی راننده مان تصمیم می گیریم. پیش بینی می کنم بعد از تعطیلات تابستانی باشد.

ما هنوز در حال بررسی، تجزیه و تحلیل هستیم تا آنچه در نهایت برای ترکیب مک لارن و برای حرکت رو به جلوی تیم بهترین است را انتخاب کنیم. استافل نیز در لیست قرار دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب