70میلیارد تومان برآورد خسارت سیل فیروزکوه/200هکتار زمین خسارت دید


70میلیارد تومان برآورد خسارت سیل فیروزکوه/200هکتار زمین خسارت دید

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه خسارت سیل فیروزکوه را 70میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: در این حادثه 200هکتار زمین کشاورزی خسارت دیده است.


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی ظهر شنبه در تشریح موقعیت کنونی و اقدامات صورت گرفته در خصوص وقوع سیل روز پنجشنبه در شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون بازگشایی کانل مسیر های روستایی انجام شده و فضا برای حضور گردشگران فراهم است.

یوسفی جمارانی با اشاره به اینکه وقوع این سیلاب به ۲۰۰هکتار از زمینهای کشاورزی خسارت وارد کرده است افزود: مبلغ برآورد شده این حادثه در این شهرستان ۷۰ میلیارد ریال اعلام می شود.

وی در خصوص میزان خسارات وارد شده به منازل بیان داشت: در این سیلاب ۱۰منزل مسکونی دچار آسیب شده اند که این منازل بین ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت دیده اند.

فرماندار فیروزکوه گفت: عوامل راهداری توانستند، به فاصله کوتاهی راه های روستایی را بازگشایی کنند و هم اکنون مشکلی در تردد این روستاها وجود ندارد و در حال حاضر امکانات کافی برای حضور مسافران و گردشگران در این منطقه مهیا است.

بر اساس این گزارش روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه در اثر بارندگی شدید در منطقه گردشگری « تنگه واشی» سیل در روستاهای « جلیزجند» و « شهرآباد» فیروزکوه جاری شد.

کد خبر 4365534

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها