مشرف به دنبال مداخله مخفیانه آمریکا برای بازگشت به قدرت


مشرف به دنبال مداخله مخفیانه آمریکا برای بازگشت به قدرت

ویدیو کلیپی از رئیس‌جمهوری سابق پاکستان در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن پرویز مشرف از گروه کوچکی از آمریکایی‌ها می‌خواهد تا او را با ابزارهای مخفی به راس قدرت بازگردانند تا ایالات متحده از "شر تروریسم و اسلام رادیکالی" در امان بماند.

مشرف به دنبال مداخله مخفیانه آمریکا برای بازگشت به قدرت
به گزارش فانوس، پرویز مشرف، رئیس‌جمهوری سابق پاکستان در حال نوشیدن از یک فنجان پلاستیکی به سوال یکی از اعضای حاضر گوش می‌دهد. این فرد از دیکتاتور نظامی سابق پاکستان می‌پرسد: باید چه تغییری ایجاد کنیم تا پولمان در راه مثبت حفاظت از آمریکایی‌ها مقابل تروریسم، مقابل اسلام رادیکالی و القاعده صرف شود؟

مشرف فورا در پاسخ می‌گوید: تمام حرفم این است که اعتبار ویژه‌ای از قبل دارم. نیاز دارم که مجددا به قدرت برسم و لازم است تا به صورت مخفیانه و نه علنی حمایت شوم تا دوباره به این پیروزی برسیم.

طبق گزارش‌ها جک روزن، لابی‌گر آمریکایی و رئیس کنگره یهودیان آمریکایی این جلسه را ترتیب داده بود. این کلیپ نشان می‌دهد که دکتر نسیم اشرف،‌ رئیس سابق هیات کریکت پاکستان و رئیس کمیسیون ملی توسعه انسانی هم در کنار مشرف حضور دارند.

انتشار این ویدیو بحث‌هایی را در رسانه‌های اجتماعی به راه انداخت. یکی از کاربران توئیتر نوشت: بسیار خب! امنیت ملی اصلا تهدید نشد. فقط غیرنظامیان خائن هستند!

یک کاربر دیگر هم نوشت: مشرف به جک روزن التماس می‌کند...فردی که در مقاله‌ای برای اورشلیم پست نوشته بود "پاکستانی بدون مشرف جای بسیار خطرناک‌تری خواهد شد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!