عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ گاه جناحی نبوده است


عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ گاه جناحی نبوده است

تهران- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای که به مناسبت 12 مرداد، سالروز تاسیس این نهاد صادر شد، اعلام کرد: عملکرد این شورا در برگزاری مراسم ملی و انقلابی متعلق به هیچ گروه خاصی نیست.


به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس این نهاد، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: « شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از برکات و دستاوردهای نظام اسلامی محسوب می‌شود که به امر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۹ تشکیل شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری از سال ۱۳۵۹ تاکنون در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کرده است، به‌طوری که مقام معظم رهبری در توصیف عملکرد این نهادِ انقلابی فرمودند که «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول این سال‌ها همچنان در خط درست و در صراط مستقیم حرکت کرده، لحظه‌ها را شناخته و کار مناسبِ آن لحظه را انجام داده است. »

حال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی به خود می‌بالیم که اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برهه‌ها و شرایط حساس، موجب عصبانیت دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم شده و عملکرد این نهاد مقدس، خاری در چشم استکبار محسوب می‌شود.

تجلیل بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و تقدیر بزرگان نظام از عملکرد این نهاد مقدس، مایه دلگرمی فعالان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی ایجاد هماهنگی در برگزاری مراسم و برنامه های ملی و انقلابی، متعلق به هیچ گروه و جریان خاصی نبوده و تریبون فراگیر اعلام مواضع صریح و شفاف ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به‌حساب می‌آید و به‌خود می بالد که در خط دفاع از ولایت حرکت می‌کند.

مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت هدایت‌های حضرت آیت‌الله جنتی تلاش دارد تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای نظام اسلامی را برای ملت ایران بازگو کرده و با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، پرچمدار برگزاری مراسم و برنامه‌های ملی و انقلابی پیش‌رو باشد.

توفیق روزافزون نظام اسلامی در سایه هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی و موفقیت هرچه بیشتر نظام اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی را از خداوند متعال خواستاریم.»

کد خبر 4364651

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...