ریکاردو از ردبول جدا و به رنو پیوست


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو راننده 28 ساله استرالیایی تیم ردبول اعلام کرد که در پایان فصل 2018 از این تیم جدا خواهد شد. مقصد وی برای سال 2019 تیم رنو خواهد بود. وی در سال 2008 وارد خانواده ردبول شد و اولین مسابقه خود در فرمول یک را در در سال 2011 در تیم HRT در پیست سیلوراستون به انجام رساند. بعد از طی دو سال در تیم توروروسو، وی در سال...

فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو راننده ۲۸ ساله استرالیایی تیم ردبول اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۱۸ از این تیم جدا خواهد شد. مقصد وی برای سال ۲۰۱۹ تیم رنو خواهد بود.

وی در سال ۲۰۰۸ وارد خانواده ردبول شد و اولین مسابقه خود در فرمول یک را در در سال ۲۰۱۱ در تیم HRT در پیست سیلوراستون به انجام رساند. بعد از طی دو سال در تیم توروروسو، وی در سال ۲۰۱۴ به تیم اصلی ردبول ملحق شد. از آن زمان تاکنون که در پایان نیم فصل اول سال ۲۰۱۸ قرار داریم، وی ۷ پیروزی، ۲۹ سکو، ۲ پول پوزیشن و ۹۰۴ امتیاز قهرمانی کسب کرده است.

کریستین هورنر مدیراصلی تیم ردبول درباره این تصمیم دنیل ریکاردو گفت :

ما به شدت به تصمیم دنیل برای ترک تیم خود احترام می گذاریم و آرزوی بهترین ها را برای آینده وی داریم. بخاطر تمام کمک ها و دستاوردهایی که از سال ۲۰۱۴ برای تیم ما از جمله ۷ پیروزی و ۲۹ سکو کسب کرد از او قدردانی و تشکر می کنیم.

ریکاردو از ردبول جدا و به رنو پیوستریکاردو از ردبول جدا و به رنو پیوست دنیل ریکاردو

هورنر ادامه داد :

ما اکنون گزینه های مختلف خود برای فصل ۲۰۱۹ را بررسی می کنیم تا ببینیم چه کسی را با مکس ورشتپن هم تیمی کنیم. درحال حاضر ۹ مسابقه دیگر در فصل ۲۰۱۸ باقی مانده و ما همه تمرکز و تلاش خود را به کار می گیریم تا هردو راننده از فرصت ها بهترین استفاده ممکنن را ببرند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟