تریلر جدید فیلم Venom با محوریت شخصیت Symbiote منتشر شد


تریلر جدید فیلم Venom با محوریت شخصیت Symbiote منتشر شد

رسانه کلیک – تریلر جدید فیلم Venom از سوی سازنده آن در فضای مجازی منتشر شد. این تریلر بخش های بیشتری از داستان فیلم ونوم را به تصویر می کشد. تریلر جدید فیلم Venom از سوی شرکت سونی در اینترنت منتشر شد تا علاقه مندان به این فیلم بتوانند به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند. در […] نوشته تریلر جدید فیلم Venom با محوریت شخصیت Symbiote منتشر شد...

رسانه کلیک – تریلر جدید فیلم Venom از سوی سازنده آن در فضای مجازی منتشر شد. این تریلر بخش های بیشتری از داستان فیلم ونوم را به تصویر می کشد.

تریلر جدید فیلم Venom از سوی شرکت سونی در اینترنت منتشر شد تا علاقه مندان به این فیلم بتوانند به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند. در این فیلم تام هاردی به ایفای نقش می پردازد.

در اولین تریلر این فیلم تمرکز اصلی بر روی تام هاردی بود و اطلاعات زیادی از شخصیت «Symbiote» را در اختیار بینندگان قرار نمی داد. در تریلر جدید فیلم ونوم شخصیت اصلی فیلم، Symbiote در مقایسه با گذشته حضور بیشتری دارد.

شخصیت Symbiote به وسیله دیوید میشلینی و تاد مک فارلین خلق شده است. این شخصیت دشمن مرد عنکبوتی محسوب می شود و نزدیک به یک دهه پیش برای اولین بار در فیلم مرد عنکبوتی 3 با کارگردانی سم ریمی در دنیای سینما حضور پیدا کرد.

در فیلم ونوم بر روی شخصیت منفی فیلم تمرکز شده است. در این فیلم بازیگران توانا و مطرح زیادی به ایفای نقش پرداخته اند که از میان آن ها می توان به تام هاردی، میشل ویلیامز، ریز احمد و جنی سلیت اشاره کرد. تام هاردی در گذشته در فیلم های موفق زیادی بازی کرده است که فیلم های شوالیه تاریکی برمی‌خیزد و دانکرک از جمله آن‌هاست.

کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر بوده است. در کارنامه این کارگردان فیلم های «جوخه گانگستر» و «سرزمین زامبی‌ ها» به چشم می خورد (فیلم زامبی لند 2 در تاریخ 11 اکتبر بر روی پرده سینما می رود).

در حالی که با یک فیلم از سوی شرکت سونی روبه‌رو هستیم، مارول سینماتیک یونیورس نیز در ساخت آن نقش داشته است. در گذشته دو استودیوی فیلم سازی سونی و دیزنی/مارول برای استفاده از شخصیت های تحت مالکیت خود به توافق دست پیدا کردند. همانطور که می دانید شخصیت اسپایدر من تحت مالکیت شرکت سونی است.

در ادامه تریلر جدید فیلم Venom را مشاهده می کنید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری