تحریم کاربران ایرانی توسط وان سیگنال


مطلب تحریم کاربران ایرانی توسط وان سیگنال برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ وان سیگنال کاربران ایرانی را تحریم کرد. این استارتاپ که برای ارسال پوش نوتیفیکشن در پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌شود، دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده است. به گزارش...

وان سیگنال کاربران ایرانی را تحریم کرد. این استارتاپ که برای ارسال پوش نوتیفیکشن در پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌شود، دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده است.

به گزارش تکراتو، استارتاپ وان سیگنال کار خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است. این استارتاپ که در سن‌فرانسیسکوی آمریکا واقع است و سرویس پوش نوتیفیکیشن در انواع پلتفرم‌ها از قبیل موبایل، وب و ایمیل را ارائه می‌دهد، دسترسی کاربران ایرانی را به وب‌سایت خود محدود کرده است.

وان سیگنال کاربران ایرانی را تحریم کرد!

در صورت مراجعه به وب‌سایت وان‌سیگنال، با پیغام خطای Access Denied روبه رو می‌شوید.

تحریم کاربران ایرانی توسط وان سیگنال

The owner of this website (onesignal.com) has banned the country or region your IP address is in (IR) from accessing this website

البته به نظر نمی‌رسد که عدم دسترسی کاربران ایرانی به وب سایت وان سیگنال ، به معنای قطع کامل دسترسی به سرویس پوش نوتیفیکیشن باشد. کاربران می‌توانند به سرویس پوش نوتیفیکیشن دسترسی داشته باشند و وان سیگنال هم اکنون تنها دسترسی به وب‌سایت را محدود کرده است.

ممکن است در ادامه دسترسی به سرویس‌های این کمپانی نیز برای کاربران ایرانی امکان پذیر نباشد.

.

منبع: zoomit

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش