رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران با راههای خانگی و موثر


رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران با راههای خانگی و موثر

رفع تیرگی زیر بغل : چگونه کشاله ران و زیربغل را روشن کنیم ؟ راه های رفع تیرگی زیربغل چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره راه هایی زیبایی و روشن شدن پوست کشاله ران و زیربغل در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.   کرم رفع تیرگی کشاله ران  , رفع تیرگی … نوشته رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران با راههای خانگی و موثر اولین بار در پورتال جامع...

زیبایی و روشن شدن پوست کشاله ران و زیربغل در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران با راههای خانگی و موثر

کرم رفع تیرگی کشاله ران , رفع تیرگی زیر بغل

درمان خانگی و طبیعی تیرگی و لک زیربغل و کشاله ران

یکی از مشکلات شایع افراد به خصوص خانم ها که از آن رنج می برند تیرگی در نواحی از بدن ، گردن ، زیر بغل و ران است و راه حل این مشکل داشتن راهی سالم برای درمان لک زیربغل و کشاله ران است.در اینب خش از نمناک امروز روش سالم طبیعی و موثری را ارائه می دهیم که نتیجه خوبی از آن برای رفع تیرگی و لک در این بخش های پوست بدن خواهید گرفت.

۲ روش طبیعی برای درمان لک زیربغل و کشاله ران

مواد مورد نیاز

روغن زیتون ۱ق

نمک ۱ قاشق

جوش شیرین ۱ق

نحوه آمادگی

تهیه این محصول بسیار آسان است و تنها کاری که انجام می دهید مخلوط کردن همه مواد با هم و قرار دادن روی موضع است.

این ترکیب را ۲۰ دقیقه روی موضع گذاشته و بعد با آب فراوان بشویید.

روش دوم برای درمان لک زیربغل و کشاله ران

اگر به هر علتی نخواستید از روش اول استفاده کنید می توانید از این روش که به همان اندازه موثر است استفاده کنید ، این نسخه بین خانم ها محبوب تر است.

مواد لازم

لیمو

شیر

خاک سفید

نحوه آماده کردن

همه ی این مواد راباهم ترکیب وروی موضع گذاشته و بعداز۲۰دقیقه بشویید.

پیشنهادات

مهم نیست کدام روش راانتخاب می کنید فقط این کار راهفته ای ۳بار انجام دهید تا لکه ها ازبین رود.

برترین روش برای سفید شدن پوست کشاله ران

اگر میخواهید تا پوست کشاله ران شما خوشگل و سفید شود و همین طور اگر به دنبال سفید شدن دیگر اعضای بدن خود هستید مقاله را دنبال نمایید.برای سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران از زرد چوبه بهره گیری کنید. برای اینکار باید کمی پودر زردچوبه را با دو قاشق کشک و یک قاشق آرد ترکیب کنید. سپس این خمیر را به مدت ۳۰ دقیقه روی زیر بغل و گشاله ران قرار دهید. اینکار را دو بار در هفته برای یک ماه انجام دهید تا روشن شدن این مکانها را به چشم مشاهده نمایید .

سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران دغدغه تعداد زیادی از افراد هست. متاسفانه بیشتر خانم ها تدریجی زمان زیر بغل و کشاله رانشان تیره میشود و نمی دانند باید با این مشکل چگونه برخورد کنند. در این مطلب از مجله اینترنتی زیگیل ده روش برای سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران را برایتان جمع آوری کرده ایم.

یاداوری می‌کنیم مراقب باشید این مواد داخل واژن نشود. همین طور باید بدانید که با یکی دوبار مکان های مورد نظر سفید نخواهند شد. بلکه باید اینکار را چند بار تکرار کنید تا تدریجی نتیجه را مشاهده نمایید .

رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران با راههای خانگی و موثر

رفع تیرگی واژن با جوش شیرین

۱- پودر زردچوبه برای سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران

برای سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران از زرد چوبه بهره گیری کنید. برای اینکار باید کمی پودر زردچوبه را با دو قاشق کشک و ۱ قاشق آرد ترکیب کنید. سپس این خمیر را به مدت ۳۰ دقیقه روی زیر بغل و گشاله ران قرار دهید. اینکار را ۲ بار در هفته برای یک ماه انجام دهید تا روشن شدن این مکانها را به چشم مشاهده نمایید .

۲- تاثیر روغن نارگیل در رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران

برای سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران از روغن نارگیل بهره گیری کنید . برای این منظور باید ۲ قاشق روغن نارگیل را روی مکانهای مورد نظر ماساژ دهید .

۳- مخلوط آب و جوش شیرین برای سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران

برای رفع تیرگی کشاله ران و زیر بغل با کمک جوش شیرین باید آب و جوش شیرین را با هم ترکیب کنید و سپس این خمیر را در مکان های مورد نظر بمالید. کمی‌صبر کنید و بعد زیر بغلتان را بشویید. این روش را چندین بار تکرار کنید تا نتیجه خود را نشان دهد .

۴-مالیدن لیموترش جهت سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران

ماهیت اسیدی لیموترش سبب روشن کردن پوست زیر بغل و کشاله ران می‌شود . همین طور آنجا را ضد عفونی میکند . اینکار را باید مرتب تکرار کنید . برای اینکار لیمو ترش را نصف کرده و روی مکان های مورد نظر بمالید .

۵-شکر قهوه‌ای و روغن زیتون برای رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران

شکر قهوه ای و روغن زیتون برای رفع تیرگی مکانهای گوناگون بدن مناسب هست . به گزارش مجله اینترنتی زیگیل ، وقتی آن ها را ترکیب کردید تا حدی ترکیب کنید که شکر دانه دانه باشد . اینکار در کیفیت ان تاثیر بیشتری دارد . سپس خمیر مورد نظر را در مکانهای مورد نظر ماساژ دهید . شکر قهوه ای یک اسکراب طبیعی هست

سفید شدن تیرگی زیر بغل , سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران , رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران , درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان, رفع تیرگی زیر بغل با جوش شیرین , سفید شدن سیاهی زیر بغل, رفع تیرگی کشاله ران با داروهای گیاهی , سفید شدن سیاهی کشاله ران

۶-تاثیر خیار در سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران

آب خیار را به کشاله ران و زیر بغل بزنید . به گزارش مجله اینترنتی زیگیل ، اینکار سبب خنک شدن و سفیدی این مکان ها می‌شود . به یک‌بار انجام دادن این اکار اکتفا نکنید .

۷-تاثیر سیب زمینی در رفع تیرگی بغل و کشاله ران

از سیب زمینی برای رمان تیرگی نقاط حساس بدن بهره گیری کنید . برای اینکار باید آب سیب زمینی را بگیرید ( می‌توانید به جای اینکار سیب زمینی را رنده کنید )و به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست زیر بغل بگذارید.

۸-سرکه سیب و رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران

به گزارش مجله اینترنتی زیگیل ، از روش‌های رفع تیرگی زیر بغل ، بهره گیری منظم از سرکه سیب هست. برای اینکار باید سرکه ۱۵ دقیقه روی پوست بماند . سپس ان را با اب بشویید

۹- رفع سیاهی زیربغل با ماسک زعفران با شیر و خامه

از مخلوط کمی زعفران با دو قاشق غذاخوری شیر یا خامه برای رفع تیرگی نقاط سیاه بدن بهره گیری کنید. این مخلوط را گذشته از خواب به زیر بغل خود بمالید و اجازه دهید تا صبح بر پوست شما باشد. به گزارش زیگیل ، این مخلوط نه تنها رنگ زیر بغل را روشن تر میکند، بلکه باعث از بین رفتن بوی بد عرق خواهد شد .

۱۰-آرد نخود با شیر یا ماست برای سفیدی نقاط تیره بدن

چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر ر ا با هم مخلوط کنید و سپس خمیر بدست آمده را به زیر بغلتان بمالید. سعی کنید بگذارید این مخلوط تا فردا صبح روی پوستتان بماند. همین طور می توانید کمی آب لیمو به آن اضافه کنید .

رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران با راههای خانگی و موثر

رفع تیرگی زیربغل

رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران با راههای خانگی و موثر

منبع: نمناک / پارس ناز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس