شرایط فعلی کشور از دوران دفاع مقدس حساس تر است


شرایط فعلی کشور از دوران دفاع مقدس حساس تر است

شهرری - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه شرایط فعلی کشور به مراتب از دوران دفاع مقدس حساس تر است گفت: امروز طمع دشمنان نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به گذشته بیشتر احساس می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این آستان، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز سه شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان یگان های ویژه نیروی انتظامی اظهارداشت: با هدایت و راهنمایی های خردمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم توطئه های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام خواهد ماند.
ری شهری ادامه داد: تبدیل دشمن به دوست از سیاست‌های امنیتی امیرالمومنین (ع) بود چراکه ایشان معتقد بودند اگر کسی دشمن خود را اصلاح کند به تعداد دوستانش می افزاید.
وی بیان کرد: حضرت علی(ع) هیچگاه آغاز کننده درگیری و و جنگ نبود اما اگر دشمن دست از پا خطا می کرد، با قدرت تمام با او مقابله می کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) یادآور شد: حضور نیروهای زبده، مومن و انقلابی در یگان های ویژه در راستای خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مایه خرسندی و امیدواری است.
وی افزود: در این راه تلاش های فراوانی برای حفاظت از کیان جمهوری اسلامی انجام شده است.
به اساس این گزارش سردار حبیب‌الله جان نثاری جانشین فرماندهی یگان ویژه ناجا، مسئول عقیدتی تیپ دوم یگان ویژه و جمعی از فرماندهان یگان های ویژه نیروی انتظامی امروز سه شنبه با آیت الله محمد محمدی ری شهری دیدار کردند.
1970/6003

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل