چگونه لاغر شوم؟/ بهترین روش لاغری در یک هفته


چگونه لاغر شوم؟/ بهترین روش لاغری در یک هفته

 اگر  شما قصد لاغری در یک هفته را دارید ولی روش های چگونه لاغر شوم را نمی دانید، بهتر است این خبر را با دقت بخوانید. رژیم لاغری جنرال موتورز از بهترین روش های لاغری در یک هفته به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ لاغری، تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل از دغدغه های فکری اکثر آقایان و خانم های امروزی است.
چگونه لاغر شوم؟/ بهترین روش لاغری در یک هفته
به طوری که برای دستیابی به چنین هدفی با انواع رژیم های غذایی، قرص ها و مکمل های لاغری سر و کار پیدا می کنند همچنین برای لاغری صحیح از ورزش و حرکت های بدنی مناسب در طول روز غفلت نکنید به همین خاطر علاوه بر خوش اندام بودن به فکر سلامتی تان نیز باشید.
ما در این خبر از باشگاه خبرنگاران جوان سعی کرده ایم بهترین روش لاغری در یک هفته و راه های چگونه لاغر شوم را به شما آموزش دهیم، با ما همراه شوید.

اما چگونه لاغر شوم؟

افراد مختلفی هستند که دلشان می خواهد در کم ترین زمان ممکن لاغر شوند و به وزن ایده آل خود دست پیدا کنند، ولی مسئله مهمی که باید به آن توجه شود استفاده از رژیم های سالم و کارآمد هست.

در یک رژیم لاغری موفق و نتیجه بخش هیچ یک از وعده های اصلی نباید حذف شوند؛ اگر دوست دارید با بهترین روش لاغری در یک هفته آشنا شوید، این خبر را به طور کامل بخوانید. ورزش همراه با این رژیم نتیجه ای غیر قابل تصور را برایتان رقم خواهد زد.

رژیم جنرال موتورز بهترین روش لاغری در یک هفته

از موثرترین، محبوب ترین و در عین حال معروف ترین رژیم های لاغری یک هفته ای می توان به رژیم جنرال موتورز اشاره کرد.

نکات مهم رژیم لاغری جنرال موتورز عبارتند از؛

ارائه مناسب اندازه و نوع غذا برای افراد مختلف عدم گرسنگی در طول رژیم برای لاغری

نکته!

توجه داشته باشید که گرسنه ماندن هیچ کمکی به لاغری شما نخواهد کرد و برعکس مضر نیز خواهد بود؛ تنها راه لاغری سالم ورزش و تغذیه مناسب و اصولی است.

چگونه لاغر شوم؟/ بهترین روش لاغری در یک هفته

برنامه غذایی رژیم جنرال موتورز در یک هفته برای لاغری

شما عزیزان با کمک این رژیم در یک هفته می توانید سه الی پنج کیلو وزن کم کنید.

رژیم لاغری سریع در یک هفته

روز شنبه

این روز آغاز دوره رژیم لاغری شما است و دارای اهمیت بالایی است. روز اول به میوه اختصاص دارد به طوری که شما تا جایی که دلتان می خواهد میوه بخورید البته لازم به ذکر است موز را باید از میوه هایتان حذف کنید هم چنین باید توجه کرد که نوشیدن 8 الی 12 لیوا ن آب نیز الزامی است.

نکته!

در این روز شما فقط میوه و آب خواهید خورد و توجه داشته باشید سبزیجات خام یا پخته جزو میوه ها به حساب نمی آید.

روز یک شنبه

این روز نیز به سبزیجات اختصاص دارد. به گونه ای که فرد باید سبزیجات را به صورت خام یا پخته در طول روز بخورد. نوشیدن هشت الی دوازده لیوان آب نیز الزامی است.

نکته!

در پخت سبزیجات از روغن استفاده نکنید و سیب زمینی نیز جزو سبزیجات به شمار می رود و برای نتیجه بهتر سیب زمینی را صبح بخورید تا کربوهیدراتش را تا آخر روز از دست بدهید.

روز دوشنبه در رژیم لاغری سریع

در این روز استفاده از سبزیجات و میوه هر دو آزاد است. مقدار آب نیز هشت الی دوازده لیوان می باشد.

نکته!

در این روز موز از میوه ها و سیب زمینی از سبزیجات باید حذف شود.

چگونه لاغر شوم؟/ بهترین روش لاغری در یک هفته

روز سه شنبه از بهترین روش لاغری در یک هفته

این روز از هفته لاغری فقط و فقط به شیر و موز اختصاص دارد. مقدار شیر سه لیوان و موز هشت تا ده عدد مجاز است. از گرسنه ماندن واهمه نداشته باشید، این رژیم شما را سیر نگه می دارد.

روز چهارشنبه هفته چگونه لاغر شوم?

در روز پنجم رژیم لاغری جنرال موتورز شما می توانید یک کاسه کوچک برنج بخورید. گوجه فرنگی به تعداد شش تا هفت عدد نیز مجاز است.

نکته!

به علت بالا بودن اسید اوریک در گوجه فرنگی باید مقدار آب را به دوازده تا پانزده لیوان افزایش داد.

روز ششم بهترین روش لاغری در یک هفته

در این روز شما اجازه دارید یک فنجان برنج برای ناهارتان و سبزیجات برای باقی روز بخورید؛ در این روز شما احساس بهتری خواهید کرد؛ آب نیز هشت تا دوازده لیوان کافی است.

چگونه لاغر شوم؟/ بهترین روش لاغری در یک هفته

روز آخر رژیم لاغری سریع

به عنوان آخرین روز شما اجازه دارید یک فنجان برنج، تمامی سبزیجات و میوه های مورد علاقه تان را بخورید.

شما در عرض یک هفته شاهد کاهش وزن ، بهتر شدن سوهاضمه و هم چنین شفاف و روشن تر شدن پوستتان خواهید بود. با تناسب اندام و داشتن وزنی ایده آل با اعتماد به نفس بیش تری در مهمانی ها و اجتماع حضور پیدا کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته