عکس ؛ رونالدو امروز کارش را در یووه آغاز می‌کند


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی روز گذشته راهی ایتالیا شد و با نامزد و چهار فرزندش، در شمال ایتالیا مستقر شد. او امروز اولین جلسه تمرینی اش با باشگاه یوونتوس را در کمپ کانتیناسا برگزار خواهد کرد که البته این جلسه تمرینی پشت درهای بسته خواهد بود. ستاره 33 ساله به جمع بازیکنانی مثل پائولو دیبالا، گونسالو ایگواین، خوان کوادرادو و داگلاس...

عکس ؛ رونالدو امروز کارش را در یووه آغاز می‌کند

شروع زندگی رونالدو در یوونتوس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۳
عکس ؛ رونالدو امروز کارش را در یووه آغاز می‌کند

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال جهان، از امروز زندگی خود در تورین و ماموریتش در یوونتوس را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی روز گذشته راهی ایتالیا شد و با نامزد و چهار فرزندش، در شمال ایتالیا مستقر شد. او امروز اولین جلسه تمرینی اش با باشگاه یوونتوس را در کمپ کانتیناسا برگزار خواهد کرد که البته این جلسه تمرینی پشت درهای بسته خواهد بود.

ستاره ۳۳ ساله به جمع بازیکنانی مثل پائولو دیبالا، گونسالو ایگواین، خوان کوادرادو و داگلاس کاستا اضافه می‌شود که به همراه تیمشان راهی تور آمریکا نشده اند. این بازیکنان در مرحله حذفی جام جهانی از دور رقابت ها کنار رفتند و به همین علت، فرصت بیشتری برای استراحت به آنها داده شده است.

رونالدو با ۱۱۰ میلیون یورو از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. او در رئال ۴ قهرمانی چمپیونزلیگ و ۴ توپ طلا به دست آورد و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد. هر چند که رونالدو امروز کارش را در یووه آغاز می‌کند ولی او بیشتر اعضای تیم و مکس آلگری را تا پیش از روز ۸ آگوست (۹ روز دیگر) ملاقات نخواهد کرد.

قهرمان سری آ در حال حاضر در آمریکا حضور دارد و در بازی های پیش رو خود به مصاف ستارگان آمریکا و رئال مادرید، باشگاه سابق رونالدو خواهد رفت.

عکس ؛ رونالدو امروز کارش را در یووه آغاز می‌کند

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال ایتالیا , فوتبال جهان , گالری عکس
برچسب ها : خوان کوادرادو, داگلاس کاستا, کریستیانو رونالدو, گونسالو ایگواین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی