سوء استفاده از سربازان وظیفه از برنامه های دشمن است


سوء استفاده از سربازان وظیفه از برنامه های دشمن است

یزد - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها گفت: دشمنان از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند و یکی از برنامه های اخیر آنها سوءاستفاده از سربازان وظیفه است.

به گزارش روابط عمومی زندان اردکان یزد، سردار 'ایزدخواه پیما' روز یکشنبه در بازدید از زندان این شهر بر لزوم هوشیاری هرچه بیشتر پرسنل کادر و وظیفه در تمام لحظات تاکید کرد .
وی افزود: با آموزش های مدون و مستمر و همچنین هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و پرسنل وظیفه، طرح های دشمن با شکست مواجه خواهد شد.
این مسئول به برخی مشکلات سربازان وظیفه اشاره کرد و به ارائه آموزش هایی در خصوص نکات امنیتی و حفاظتی پرداخت.
ایزدخواه در ادامه، ندامتگاه های استان یزد را در سطح کشور نمونه ارزیابی نمود و به برخی از آسیب های زندان اشاره کرد.
سردار ایزدخواه در بازدید از اندرزگاه های در حال ساخت زندان نیز با مثبت ارزیابی کردن کیفیت و امنیت بخش های در حال ساخت، توصیه هایی در خصوص بهبود امنیت زندان ها ارائه نمود.
مدیرکل زندان های یزد نیز گفت: خوشبختانه مجموعه زندان های استان با تلاش و همت شبانه روزی همه همکاران از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.
ذوالفعلی نژاد ، نیروی های شاغل در یگان حفاظت زندان های استان را نیروهایی خدوم و زحمتکش خواند.
وی با اشاره به برنامه های آموزشی برگزار شده برای سربازان وظیفه در حوزه های فرهنگی، بهداشت و درمان، روان درمانی، حفاظت و … گفت: آموزش پرسنل وظیفه همواره از مهمترین اهداف سازمان زندان ها بوده ، چراکه سربازان امانت هایی گرانبها در دستان ما هستند.
وی ادامه داد: محیط زندان با تمامی سختی هایی که دارد می تواند برای سربازان محیط آموزشی غنی باشد و لازمه بهره مندی از این فضای آموزشی، هوشیاری، یادگیری و تمرین مطالبی است که در دوره ها ارائه می شود.
مدیرکل زندان های یزد همچنین از پاسخگویی شبانه روزی مسئولان زندان های استان برای بررسی و حل مشکلات سربازان وظیفه خبر داد.
بازدید از اندرزگاه های زندان، برنامه های اصلاحی و تربیتی و فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی زندانیان از دیگر برنامه های این بازدید بود.
مرکزشهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544 / 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق