اطلاعات جالبی از دو شرکت نظامی موجود در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد


اطلاعات جالبی از دو شرکت نظامی موجود در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

به‌تازگی سازندگان بازی Cyberpunk 2077 اطلاعات بسیار جالبی از بخش داستانی این بازی به اشتراک گذاشته‌اند که خبر از وجود دو شرکت نظامی بزرگ در دنیای سایبرپانکی این بازی می‌دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در جدیدترین صحبت‌های خود اطلاعاتی را از دو شرکت موجود در...

به‌تازگی سازندگان بازی Cyberpunk 2077 اطلاعات بسیار جالبی از بخش داستانی این بازی به اشتراک گذاشته‌اند که خبر از وجود دو شرکت نظامی بزرگ در دنیای سایبرپانکی این بازی می‌دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در جدیدترین صحبت‌های خود اطلاعاتی را از دو شرکت موجود در این بازی ارائه داده‌اند که نقش مهمی را در دنیای این بازی ایفا خواهند کرد. اعضای استودیوی CD Project Red توضیح داده‌اند که تخصص این دو شرکت چیست و چه هدفی را در شهر Night دنبال خواهند کرد. از آن‌جایی که تا به امروز، اطلاعات چندان زیادی از شهر Night در دسترس نبوده است، این صحبت‌ها می‌توانند شروع خوبی برای شناخت این آرمان شهر باشند.

در آینده‌ای نسبتا دور و در سال 2077، شهر Night با تعداد زیادی از ابرشرکت‌های مختلف پر شده است که کنترل جنبه‌های مختلف زندگی در این شهر را تحت کنترل گرفته‌اند. دو مورد از این شرکت‌ها که CD Project Red تصمیم به معرفی آن‌ها گرفته است، Arasaka و Militech نام دارند.

Arasaka یک شرکت ژاپنی به حساب می‌آید که به ارائه خدمات دفاعی و استخدام نیروهای نظامی به صورت خصوصی می‌پردازد. علاوه‌بر این، شرکت Arasaka محصولاتی را که در آسیا ساخته شده‌اند در آمریکای شمالی به فروش می‌رساند. اما مانند همه ابرشرکت‌هایی که در آینده فعالیت می‌کنند، Arasaka هم یک نیمه تاریک در فعالیت‌های خود دارد. شایعات بسیار زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند این شرکت به کمک قاتل‌های سایبری (نیمه انسان – نیمه ربات)، تیم بزرگی از وکلای زبده و ارتباط با مافیای ژاپنی (یاکوزا) بر روی کارهای خلاف خود سرپوش می‌گذارد.

اطلاعات جالبی از دو شرکت نظامی موجود در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

دومین شرکت معرفی شده، Militech نام دارد. این شرکت هم به مانند Arasaka به ارائه خدمات نظامی می‌پردازد. کار اصلی این شرکت، فروش سلاح‌های فوق‌ پیشرفته است و به نظر می‌رسد که روابط بسیار نزدیکی با ارتش و پلیس شهر Night دارد. Militech لیست بسیار طویلی از انواع سلاح‌های سبک تا ماشین‌های نظامی سنگین برای فروش در اختیار دارد. تا به اینجا به نظر نمی‌رسد که این شرکت، فعالیت‌های خلاف قانون داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که با یک شرکت نظامی کاملا سالم طرف هستیم. ممکن است بعدها متوجه شویم که این شرکت هم رازهای کثیف مربوط به خود را دارد.

احتمال داده می‌شود که این دو شرکت، حضور پررنگی در داستان بازی Cyberpunk 2077 داشته باشند. با درنظر گرفتن این موضوع که این دو شرکت، نفوذ زیادی در شهر Night دارند، پیش‌بینی می‌شود که بازیکنان در طول داستان، بارها مجبور خواهند شد تا با نیروهای نظامی این دو شرکت درگیر شوند. با توجه به تریلر این بازی در E3 2018 نرخ بالای خشونت، یکی از بزرگترین مشکلات شهر Night به حساب می‌آید و مطمئنا فعالیت‌های این دو شرکت در بروز این مشکل، نقش عمده‌ای داشته است.

شما می‌توانید صحبت‌های پونداسمیت درمورد دلایل اول شخص بودن دوربین این بازی را در گیم‌شات مطالعه کنید. اخیرا هم اعلام شده است که بازی Cyberpunk 2077 یک سیستم پاداش و مجازات خواهد داشت.

بازی Cyberpunk 2077 یک بازی نقش‌آفرینی اول شخص است که در تاریخ نامشخصی برروی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. با توجه به صحبت‌های جدید سازندگان، پیش‌بینی می‌شود که این بازی تا قبل از سال 2020 عرضه نخواهد شد. البته چند روز پیش شایعه‌ای منتشر شد که خبر از انتشار این بازی در سال 2019 می‌داد.

نظر شما چیست؟ آیا این دو شرکت می‌توانند نقش کلیدی را در داستان این بازی ایفا کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اطلاعات جالبی از دو شرکت نظامی موجود در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط