مجتمع گوشت زیاران می تواند مباشر تامین گوشت وارداتی کشور باشد


مجتمع گوشت زیاران می تواند مباشر تامین گوشت وارداتی کشور باشد

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مجتمع گوشت زیاران با داشتن امکانات کشتارگاهی، قرنطینه و بسته بندی می تواند مباشر تامین گوشت استان باشد.


به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه روز پنجشنبه در بازدید رئیس دامپزشکی کشور از مجتمع گوشت زیاران اظهار کرد: اگر مشکلات مجتمع زیاران حل شود این مجموعه قادر است نقش مباشری در تامین گوشت قرمز استان و حتی کشور را ایفا کند.

وی با بیان اینکه این مجتمع امکانات گسترده ای دارد و می تواند گوشت بسته بندی مورد نیاز را تامین کند افزود: پیش بینی ما ۲۰ تن در هفته است که می تواند این میزان را به عنوان مباشر وارد کرده و توزیع کند و به عنوان یک وارد کننده بزرگ دام استان زمینه اشتغال در استان را فراهم کرده و به تنظیم بازار هم کمک کند.

مجتمع گوشت زیاران می تواند مباشر تامین گوشت وارداتی کشور باشد

خمسه بیان کرد: در خصوص عبور جاده از محوطه داخل مجتمع مقرر شده چون این طرح ملی است و به هرحال اجرا شده در ادامه کار تصمیمی اتخاذ شود تا کمترین آسیب به این واحد وارد شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی ایجاد دیوار صوتی و هم مسیر زیرگذر برای ارتباط دو بخش مجموعه زیاران و ایجاد رمپ از کارهایی است که تلاش می شود کمترین اسیب به این مجتمع وارد شده و رضایت سرمایه گذار تامین شود.

کد خبر 4357588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)