تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی


تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال توهین‌آمیز برای بسیاری از زنان است. و اگر شما از آن دست آدم‌هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند، پس کمی زمان بگذارید و این مقاله را مطالعه کنید. روش … نوشته تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی...

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال توهین‌آمیز برای بسیاری از زنان است. و اگر شما از آن دست آدم‌هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند، پس کمی زمان بگذارید و این مقاله را مطالعه کنید.

روش های تنگ کردن واژن بدون جراحی

با بالا رفتن سن و پس از زایمان ، زنان با مشکل کشیدگی و گشادی واژن مواجه می شوند که این موضوع اصلا برایشان خوشایند نیست و باعث ایجاد احساس نا امنی و کاهش اعتماد به نفس در این افراد می شود و این کاهش اعتماد در روابط زناشویی آنها با همسرانشان هم به شدت تاثیر گذاشته و باعث میشود لذتی از رابطه جنسی و زناشویی خود نبرند.

بیشتر بخوانید >> روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن

تنگ کردن واژن

خیلی از زن‌ها یی که احساس می‌کنند واژن آنها دچار کشیدگی و گشادی شده ، اذعان می‌کنند که دچار ریزش ادرار هم هستند ، خصوصاٌ در زمان‌هایی که می‌خندند یا قلقلک می‌شوند و یا عطسه می‌کنند.

متاسفانه خیلی از زن‌ها هستند که این امر باعث نگرانی آنها می شود و مشخصاٌ زمانی‌که چندین بار زایمان کرده باشند.

پزشکان اصلاٌ جا نمی خورند وقتی که می‌شنوند شما نگران چنین مشکلی هستید.

در نتیجه این کاملاٌ منطقی می باشد که شما مشکلتان را در اولین وقت معاینه عنوان کنید حتی اگر بیان کردن این مشکل برایتان دشوار باشد .

در هر صورت زایمان باعث تغییراتی در بدن فرد و همچنین نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد خواهد شد که می‌بایست فرد خود را به آنها بوسیله کارهایی مثل امتحان کردن پوزیشنهای مختلف ، یا انتظارات و درخواستهای مختلف ، یا کارهای دیگر ، با آن تطبیق دهد . بعضی وقت ها موارد و کمک‌های پزشکی نیز راه گشا خواهند بود .

اما در ابتدا با همسرتان مشورت کنید، اگر چه که ممکن است برایتان سخت باشد که در مورد چنین چیزی که احتمالاٌ مد نظر و نگرانی هر دوی شماست صحبت کنید.

باید پذیرفت که این تغییرات ناخواسته به هر ترتیب جزئی از زندگی هر فرد محسوب می‌شود و کاملاٌ هم طبیعی است .

فرد نیز باید ظرفیت پذیرش آن را در یک رابطه همسرانه داشته باشد.

اگر هنگام زایمان برای شما اپیزیوتومی (در هنگام زایمان طبیعی چنانچه پزشک و یا مامای شما تشخیص بدهند که نوزاد فضای بیشتری برای خارج شدن احتیاج دارد اقدام به بازکردن قسمت تحتانی دهانه‎ی واژن می‎کنند و پس از تولد نوزاد دوباره آن را بخیه زده و می‎دوزند ) انجام شده است و یا دچار پارگی واژن در طول زایمان شده‎اید ( این مسئله برای همه‎ی خانم‎ها پیش نمی‏آید).

علاوه بر بخیه‎هایی که برای بسته شدن این شکاف زده می‎شود در صورت تمایل شما، پزشک یا ماما می ‎تواند یک یا دو بخیه به آن اضافه کند تا تنگی مطلوب ایجاد شود.

اما فراموش نکنید که در صورت تنگی بیش از حد واژن عمل دخول به سختی و همراه با درد انجام خواهد شد که این مسئله با کاهش میل جنسی که پس از زایمان در اکثر خانم‎ها اتفاق می‎افتد مزید بر علت شده و سردی زوجین به یکدیگر را سبب خواهد شد.

البته با انجام ورزش‎های کیگل یا ورزش‌های عضلات کف لگن در طول مدت بارداری نیازی به زدن بخیه‎های اضافی هم نیست.

انجام ورزش‌های کیگل بطور مرتب در دوران بارداری و پس از آن کمک شایانی به آسان‎ تر نمودن عمل وضع حمل می‎کند همچنین با سفت کردن عضلات واژن در بالا بردن لذت جنسی در هنگام عمل دخول، بند آمدن خونریزی، داشتن نزدیکی بدون درد پس از زایمان موثر است.

روش های تنگ کردن واژن

۱ – تمرینات کیگل

تمرینات کیگل باعث تقویت عضلات پایینی لگن خاصره و ماهیچه هایی که در هنگام زایمان کشیده شده اند ، خواهد شد .این تمرینات حتی به لذت بیشتر جنسی ( ارگاسم شدیدتر ) نیز منجر خواهد شد چراکه باعث قوی‌تر شدن و بیشتر انعطاف پذیر شدن ماهیچه ها خواهد گردید.

این تمرینات کیسه مثانه را هم سفت‌تر خواهند کرد که درنتیجه شما دیگر چکه های ادراری نخواهید داشت.

نکته اینجاست که به هر حال این تمرین خود واژن را تنگ نخواهد کرد بلکه در حقیقت ماهیچه های ورودی دهانه واژن را تنگ‌تر خواهند کرد.

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

روش تمرینات کیگل

در زمان ادرار ،بدون استفاده از دست ماهیچه هایتان را جمع کنید تا جایی که جلوی ادرار را به مدت ۴ ثانیه بگیرید و بعد دوباره رها کنید تا ادرار جاری شود. تمرینات کیگل بر روی ماهیچه های بخش پایینی لگن خاصره فشار وارد کرده و آنها را تمرین می دهد.

(در حالت بدون ادرار و طبیعی ) اگر می خواهید که چک کنید تا مطمئن شوید که به ماهیچه به درستی فشار می‌آورید ، می توانید یک یا دو انگشت تمیز خود را داخل واژن کنید و بعد شروع به سفت کردن ماهیچه نمایید. اگر احساس کردید که به انگشتتان فشار وارد می‌شود حتی به اندازه خیلی کم ، مشخص می‌شود که شما در مسیر درستی حرکت می‌کنید

بیشتر بخوانید >> خارش واژن و درمان آن+علت خارش پوست واژن

پنج تا ده بار در روز ، به مدت ده دفعه این‌کار را انجام دهید .

این کار بین هشت تا ده هفته زمان خواهد برد تا شما بتوانید نشانه های پیشرفت را مشاهده کنید اما تحمل کنید و بدانید که قطعاٌ نتیجه خواهد داد چراکه اساس کار کیگل هم ، مثل همه تکنیک‌های وزنه برداری و بدن‌سازی برای تاثیر به زمان نیاز خواهد داشت. میله های هالتر واژن هم برای این مسئله تاثیر گذار خواهد بود.

اگر تمرینات کیگل را بطور مستمر و پیگیر انجام دادید ولی هیچگونه تغییری را مشاهده نکردید روش‌های دیگری نیز وجود دارد که باعث تنگی واژن میشود و ما در زیر به آن اشاره می کنیم

۲ – درمان ارگانیک برای تنگ کردن واژن و عضلات واژن

گیاهان متعددی وجود دارند که می توانند ماهیچه های واژن شما را تنگ تر کنند.

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

گیاه پیوریا میریفیکا

با تحریک کردن رشد دوباره بافت دیواره واژن را تنگ تر می کند. این گیاه سطح استروژن را تثبیت می کند و هورمون های شما را بالانس می کند. این گیاه بر محافظت در مقابل سلول های سرطانی رحم نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید >> روش های برطرف کردن و از بین بردن بوی واژن

کورکوما کوموسا

این گیاه توده عضلانی واژن را تنگ تر می کند و از سقوط دیواره واژن جلوگیری می کند. این گیاه همچنین پوست خشک و گر گرفتگی را درمان می کند. همچنین این گیاه دردهای پریود را نیز کمتر می کند.

سایر داروهای خانگی

همچنین می توانید از دوش های واژینال که موجب تنگ تر شدن و استقامت بیشتر واژن می شوند استفاده کنید

نکته : طبق تجربه کسانی که از این گیاهان استفاده کرده اند ، استفاده از این گیاهان دارویی به احتمال زیاد تاثیر چشمگیری در تنگ کردن واژن نداشته ولی آن ها بر سلامت کلی ناحیه تناسلی موثر بوده و باعث می شوند تا استفاده کننده حس کند که واژن سالم تر و پاکیزه تری دارد.

۳ – استفاده از مخروط واژن

این یک جسم نسبتا وزن دار می باشد و در اندازه های پنبه های دوران قائدگی، که با وارد کردن آن درون واژن باید سعی کنید که آن را نگاه دارید.افزایش وزن این اجسام به مرور باعث قوی تر شدن ماهیچه های واژن می‌گردد.

ابتدا از وزنه سبک شروع خواهد شد و دوبار در روز به مدت ۱۵ دقیقه به ماهیچه های واژن فشار وارد می‌گردد.

زمانی که خود را در نگهداری وزنه توانا دیدید وزن وزنه را افزایش دهید .

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

۴ – استفاده از محرک های الکتریکی

با این روش قدرت ماهیچه های واژن و بخش تحتانی لگن خاصره نیز مشخص خواهد شد . با قطع و وصل کردن جریانی از برق باعث می‌شوید که ماهیچه ها خود را جمع و سپس شل نمایند. این روش از یک تا چهار روز ادامه خواهد داشت که در بالاترین میزان آمادگی تا ۲۰ دقیقه در یک مرحله نیز طول خواهد کشید. بسته به شرایط فرد و ماهیچه ها حتی ممکن است به مدت چند هفته مستمر این شیوه ادامه یابد. بعضی از دکترها این کار را خود در مطب انجام می‌دهند اما دستگاهای ساده و قابل استفاده در منزل نیز موجود می‌باشد.

بیشتر بخوانید >> بهداشت و عفونت واژن در خانم ها چگونه است

۵ – استفاده کردن از ژل ها و کرم های تنگ کننده واژن

باید با مشورت پزشک تان یک ژل کاملا گیاهی که برای بدن شما کاملا بی ضرر است را انتخاب کرده و پس از استفاده از نتایج سریع آن شگفت زده شوید.

۶ – روش NeocontrolTM (صندلی مغناطیسی)

این شیوه در حقیقت یک صندلی دارای بخش مغناطیسی می‌باشد که ماهیچه های بخش تحتانی لگن خاصره را تحریک خواهد کرد.این شیوه توسط پزشکان مربوطه در مطب بمدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ،دوبار در هفته انجام می‌گیرد.طول مدت درمان در حدود ۸ هفته خواهد بود.

نکته : این روش‌ها به علت احتمال از بین بردن اعصاب حسی و کم کردن لذت جنسی توصیه نمی‌شود.

اما بعضی از پزشکان نیز برای شما که دارای مشکل کشیدگی واژن هستید جراحی را پیشنهاد می‌دهند که این آخرین راه برای این مشکل است.

۷ – عمل زیبایی (پرینورافی و لابیاپلاستی)

عمل زیبایی واژن (عمل تنگ کردن واژن) با نام تخصصی پرینورافی به عمل جراحی زنانی گفته می‌شود که در آن به ترمیم و بازگرداندن زیبایی طبیعی واژن پرداخته می‌شود و هدف از آن تنگ کردن مهبل می‌باشد. علاوه بر این عمل، عمل لابیاپلاستی (Labiaplasty) در جهت تکمیل عمل زیبایی قسمت خارجی واژن انجام می‌گیرد. لابیاپلاستی در واقع تزریق چربی در لابیا (لب‌های اطراف واژن) به منظور برجسته سازی و زیبایی دستگاه تناسلی خارجی زنان و رفع نسبی تیرگی پوست ناحیه تناسلی است.

۸ – تنگ کردن واژن با لیزر

با وارد شدن لیزر CO2 به علم پزشکی روز، عمل‌های جراحی تنگ کردن مهبل نیز با استفاده از آن انجام می‌گیرد.

مزایا:

باقی ماندن غشای مخاط به شکل طبیعی
تولید کلاژن جدید
ماندگاری طولانی و عدم بازگشت علائم جراحی
بدون بی‌هوشی و خون‌ریزی و درد
سرپایی بودن عمل لیزر و عدم نیاز به بستری شدن
هزینه بسیار کمتر از جراحی
مشاهده تغییرات بلافاصله پس از لیزر

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

تنگ کننده دائمی واژن

آیا شما هم به دنبال تنگ کننده دائمی واژن هستید؟ این سوال همیشه مطرح می شود که تنگ کننده دائمی واژن چیست ؟ امروزه افراد زیادی برای لذت بردن بیشتر از رابطه زناشویی خود، اقدام به جراحی تنگ کردن واژن می کنند. شاید اولین چیزی که برای رسیدن به این هدف به ذهن هر کسی می رسد، استفاده از کرم ها و یا حتی قرص و دارو است. در این مقاله به بررسی قرص و ژل هایی می پردازیم که می تواند به شما کمک کنند همچنین روش های دیگر تنگ کننده دائمی واژن را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید >> همه چیز در باره ترشحات واژن زنان+عکس

روش های تنگ کننده دائمی واژن چیست ؟

برای این منظور روش های زیادی وجود دارد که از محبوب ترین آن می توان به جراحی واژینوپلاستی اشاره کرد. در ادامه این روش ها را ذکر کرده ایم:

تنگ کننده دائمی واژن با نخ تنگ کردن واژن با لیزر تنگ کردن واژن با جراحی تنگ کردن واژن با ورزش تنگ کردن واژن با ویتامین E تنگ کردن واژن با تغذیه تنگ کردن واژن با روش های خانگی

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

تنگ کننده دائمی واژن برای چیست ؟

یکی از مسائل مهم در رابطه زناشویی، لذت بردن از رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم است. طبیعی است که گشاد بودن واژن نه تنها برای مردها، لذت جنسی را کاهش می دهد بلکه در زنان نیز رسیدن به ارگاسم کامل را به مخاطره و تعویق می اندازد. در این راستا، افراد با یکی یا چند روش از روش های ذکر شده در بالا، سعی در تنگ کردن واژن خود می کنند.

چه کسانی باید به تنگ کردن واژن خود فکر کنند؟

تمام خانم هایی که در اثر موارد زیر دچار گشادی واژن شده اند، باید به فکر تنگ کننده دائمی واژن خود باشند:

داشتن زایمان های طبیعی زیاد

بر هیچ کسی پوشیده نیست که داشتن زایمان طبیعی، تاثیر مستقیمی بر تغییر شکل واژن مادر دارد. پس از زایمان این تغییرات تا حدودی به شکل اول بر میگردند ولی نه کاملا. با انجام زایمان های طبیعی بیشتر، این اثرات افزایش یافته و رفته رفته واژن گشادتر می شود. میتوان این مورد را جزو اصلی ترین دلیل گشادی واژن قلمداد کرد.

بالا رفتن سن زنان

افزایش سن باعث کاهش کلاژن سازی پوست شده و از حالت کشسانی پوست کاسته می شود. امروزه اکثر زنان بالای 40 سال، اقدام به جراحی تنگ کردن واژن می کنند.

داشتن رابطه جنسی زیاد

با هر بار رابطه جنسی بر قرار کردن، تغییر جزئی در ساختار واژن ایجاد می شود. اگر فرد رابطه جنسی زیادی داشته باشد، رفته رفته تنگی واژن خود را از دست می دهد. البته نه به شدت زایمان طبیعی.

بیشتر بخوانید >> دلیل خونریزی واژن بعد از رابطه جنسی چیست + عکس

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

علت های اصلی شل شدن واژن: زایمان افزایش سن چاقی جراحی های زنانه بلند کردن اجسام سنگین انجام ورزش ‌های سنگین مداوم آسیب وارد شدن به لگن یائسگی داشتن کمر درد مزمن عسطه و سرفه مداوم یبوست زیاد

ژل تنگ کننده واژن

این ژل ها باعث تنگ شدن واژن می شوند و رابطه جنسی لذت بخشی را برایتان به ارمغان می آورند. از جمله فواید این ژل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با تاثیر بر جریان خون، باعث تنگ شدن مجرای واژن می شود واژن عطر و بوی خوبی می گیرد واژن را تمیز می کند

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

نحوه استفاده از ژل تنگ کننده دائمی واژن

این محصولات را 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی، درون واژن خود بزنید. دقت داشته باشید که اثر این ژل ها تا 2 ساعت پس از استفاده است. از جمله این ژل ها می توان به ژل aichun beauty اشاره کرد.

قرص تنگ کننده دائمی واژن

بعضی از قرص های گیاهی وجود دارد که به عنوان قرص تنگ کننده واژن تاثیر زیادی دارند. برای استفاده از این قرص ها، باید آن را قبل از رابطه جنسی وارد واژن خود کنید. حدود 30 تا 45 دقیقه زمان لازم است تا عضلات واژن منقبض شوند. برای تنگ شدن دائمی واژن این قرص ها را باید به مدت 3 ماه مورد استفاده قرار دهید. پس از این مدت تا یک سال دیگر نیازی به مصرف قرص یا ژل یا شیاف تنگ کننده نخواهید داشت. از جمله قرص های گیاهی تنگ کننده، میتوان به قرص تارگت اشاره کرد.

هیچ عوارض جانبی برای قرص های تنگ کننده گزارش نشده است.

شیاف برای تنگ کردن فوری واژن

یکی از گیاهانی که در تنگ کردن واژن موثر است و به گیاه زنانه نیز معروف است، ماریانا می باشد. این گیاه به صورت شیاف هم در دسترس است که از ترکیب چندین گیاه گیاهی ساخته شده است و تولید شرکت mood فرانسه است. خواص بسیار مفید این دارو در کتاب های معروف بوعلی و سینوهه آورده شده است. افرادی که از این شیاف استفاده کرده اند، از نتیجه رضایت داشته اند.

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

مزایا و فواید دیگر شیاف تنگ کننده واژن ضدعفونی کننده است بوی بد واژن را کاهش می دهد ضد التهاب و خارش است افزایش دهنده میل جنسی ترشحات واژینال را تنظیم می کند مصرف راحت تر نتیجه دهی بهتر و سریعتر روش استفاده از شیاف ماریانا 1 تا 2 ساعت قبل از رابطه جنسی، شیاف را وارد واژن خود کنید. سعی کنید حدود 6 – 7 سانت آن را به داخل واژن هول دهید. طی مدت نیم ساعت شیاف جذب شده و شروع به تنگ کردن واژن می کند.

قطره برای تنگ کردن فوری واژن

قطره تنگ کننده واژن را می توانید براحتی در خانه درست کنید. از گیاهان گلداری که در کاهش گشادی واژن تاثیرگذار هستند، میتوان به کورکوما کومسا اشاره کرد. شما می توانید از این گیاه یک قطره تهیه کرده و به مدت یک ماه از آن استفاده کنید. روش استفاده از آن به این صورت است که با گرفتن آب ریشه این گیاه و ماساژ واژن با این مایع، شاهد تنگ شدن واژن خود خواهید بود. این دارویی قدرتمند برای تنگ کننده دائمی واژن است.

تنگ کننده دائمی واژن با ویتامین E

ویتامین E، یکی از بهترین ویتامین ها به منظور اثر بخشی بر عملکرد اندام بدن می باشد. در درمان بیماری دیابت و فشار خون بالا در دوران بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. باعث رفع خشکی واژن شده و آن را مرطوب نگه می دارد.

مهم تر از همه این ویتامین به محکم تر شدن و افزایش استحکام دیواره واژن کمک شایانی می کند.

لیفت واژن یا تنگ کردن دائمی واژن با نخ

نخ های استفاده شده در این روش از جنس کاپرولاکتون می باشد که حدود 12 سانتی متر طول دارند. ماندگاری و طول عمر این نخ ها چیزی در حدود 9 ماه تا 15 ماه می باشد. به صورت دو جهته بوده و بدون نیاز به بی هوش کردن بیمار و بروز هیچ گونه خونریزی، باعث تنگ شدن عضلات پرینه می شود.

لازم به ذکر است که برای تنگ کردن ورودی واژن نیز از همین نخ ها استفاده می شود و ظاهری شبیه به شکل اولیه به دستگاه تناسلی خانم ها می دهد.

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

مزیت های این روش درمانی بدون خونریزی است نیازی به بی هوشی نیست و فقط بی حسی موضعی کفایت می کند سریع انجام می شود (چیزی در حدود نیم ساعت) دوره بهبودی و ریکاوری پس از آن کوتاه است نیازی به بستری شدن پس از آن نیست نخ ها پس از مدتی جذب بدن می شود و زیبایی واژن افزایش پیدا می کند نیازی به مصرف آنتی بیوتیک وریدی نیست و مصرف فقط آنتی بیوتیک خوراکی کفایت می کند مراقبت های لازم قبل از لیفتینگ واژن با نخ حتما قبل از اقدام به این کار، توسط پزشک زنان معاینه شوید قبل از اقدام به این روش، اطمینان حاصل کنید که عفونت زنانه ندارید تست پاپ اسمیر انجام دهید

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

مراقبت ‌های لازم پس از لیفتینگ واژن بهتر است تا 6 هفته رابطه جنسی نداشته باشید

تنگ کردن واژن با ورزش

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

تنگ کردن واژن با یوگا

یکی از ورزش های دیگری که می تواند عضلات لگن شما را تقویت کرده و به تنگ شدن واژن کمک کند، یوگا است. با پیوستن به یک تیم یوگا از مزایای آن در این راستا بهره مند شوید.

تنگ کردن واژن با تغذیه مناسب

پیروی از رژیم غذایی مناسب هم در رسیدن به این هدف، موثر است. بهتر است در برنامه غذایی خود این موارد را رعایت کنید:

مصرف مواد غذایی حاوی هورمون زنانه (استروژن) خوردن فیتو استروژن هایی نظیر شنبلیله، سویا، کنجد، انار و هویج (این مواد غذایی باعث تقویت عضلات کف لگن می شود) خوردن میوه هایی همچون آناناس، توت فرنگی، انار

تنگ کننده دائمی واژن با ژل آلوئه‌ ورا

یکی دیگر از راه های تنگ کردن واژن استفاده از ژل آلوئه‌ورا است. این ژل باعث کاهش پرولاپس واژن می شود. استفاده از این روش را چندین بار در روز تکرار کنید. این ژل را باید به صورت مستقیم داخل واژن اعمال کنید.

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

تاثیر آب انار برای تنگ کردن واژن

هیچ تحقیقات و شواهد علمی مبنی بر استعمال مستقیم از آب انار برای تنگ کردن واژن وجود ندارد.

تنگ کننده دائمی واژن با جراحی

واژینوپلاستی یا پرینورافی همان جراحی تنگ کردن واژن با جراحی است. این جراحی را میتوان جزو پرطرفدارترین عمل های زیبایی واژن برشمرد.

در طول عمل، اکثر بیماران تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرند در نتیجه این روش بدون درد است.

طبیعی است که پس از جراحی، درد و سوزش خواهید داشت، اما معمولا این علائم در عرض چند روز کاهش می یابد.

مدت زمانی پس از جراحی لازم است تا فرد بهبود یابد و بتواند کارهای روزمره خود را مثل قبل انجام دهد.

بسیاری از کلینیک ها توصیه می کنند از ورزش یا مقاربت جنسی خودداری کنید تا اینکه کاملا بهبود پیدا کنید، که می تواند تا شش هفته طول بکشد.

بیشتر بخوانید >> عوارض مالش واژن در دختران باکره

تنگ کردن واژن بدون جراحی + تنگ کردن واژن با داروهای گیاهی

آیا جراحی سفت کردن واژن ممکن است پس از زایمان و یائسگی به بی اختیاری ادرار کمک کند؟

اگر عضلات واژن در حال شل شدن باشند، این می تواند منجر به بی اختیاری ادرار و اختلال عملکرد جنسی شود.

زنان مبتلا به بی اختیاری ادرار باید با پزشک خود درباره گزینه های موجود صحبت کنند تا بهترین گزینه درمانی برای آنها اتخاذ شود.

واژینوپلاستی شامل حذف آبسه ها و سفت کردن عضلات واژن برای اصلاح نقایص مادرزادی و بازگرداندن عملکرد طبیعی واژن در زن است.

عوارض جانبی جراحی تنگ کردن واژن

در صورتی که داروهای تجویزی خود را مرتب مصرف کنید و به توصیه های پزشکی عمل کنید، می توان گفت عوارض نادری برای شما پیش خواهد آمد.

در صورتی که به خونریزی غیر طبیعی و عفونت دچار شدید به متخصص خود مراجعه کنید.

در صورتی که شما روش های دیگری می شناسید که می تواند به تنگ کردن وازن کمک کند و از آن نتیجه دیده اید، با کاربران ما به اشتراک بگذارید.

منبع: دکتر سلام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی