معاون وزیر ورزش : در همراهی سربازان عضو تیم ملی مشکلی نداریم


محمدرضا داورزنی ، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه انتخابات فدراسیون بدمینتون درخصوص لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به اینکه حراست وزارت ورزش اعلام کرد نیاز به زمان بیشتری برای بررسی صلاحیت دارد و اینکه تیم اعزام می‌شود و تعدادی از ورزشکاران به اردو اعزام و عازم جاکارتا می‌شوند قرار...

معاون وزیر ورزش : در همراهی سربازان عضو تیم ملی مشکلی نداریم

محمدرضا داورزنی : کی روش می‌خواهد بداند بازیکنان را در اختیار دارد یا خیر
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۹
معاون وزیر ورزش : در همراهی سربازان عضو تیم ملی مشکلی نداریم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه همه باید از قانون منع استفاده از بازنشسته‌ها تمکین کنند گفت: در همراهی سربازان عضو تیم ملی مشکلی نداریم و دوستان نگران نباشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا داورزنی ، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه انتخابات فدراسیون بدمینتون درخصوص لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی گفت:

با توجه به اینکه حراست وزارت ورزش اعلام کرد نیاز به زمان بیشتری برای بررسی صلاحیت دارد و اینکه تیم اعزام می‌شود و تعدادی از ورزشکاران به اردو اعزام و عازم جاکارتا می‌شوند قرار شد انتخابات بعد از بازی‌های آسیایی باشد. این تصمیم برای حفظ آرامش و ثبات است و بعد از جاکارتا با صبر انجام می‌دهیم.

محمدرضا داورزنی درخصوص قانون جدید منع استفاده از بازنشسته‌ها گفت:

اجازه دهید قانون ابلاغ شود. بعد از تصویب شورای نگهبان، توسط دولت قانون ابلاغ و نحوه اجرا مشخص خواهد شد و کسانی که شامل می‌شوند همه دستگاه‌ها ملزم به اجرای آن هستند و وقتی ابلاغ شد همه افراد مشمول این قانون جای خود را به جوانان می‌دهند.بحث روسای مربوطه و کسانی که در قانون ذکر شده مشخص خواهد شد.

محمدرضا داورزنی در پاسخ به این سوال که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون‌ها شامل این قانون هستند، گفت:

همه در ابلاغیه دولت مشخص می‌شود. کسانی که دوران بازنشستگی رسیده یا گذشته‌اند و از تبصره ویژه و ایثارگری استفاده کردند در هر پستی باید به قانون تمکین کنند.روسای فدراسیون و دبیران نیز شامل این قانون هستند. آنها اگر از ایثارگری استفاده کرده‌اند باید بروند. جانباز بالای ۵۰ درصد و کسانی که بازنشسته نشدند مشکلی ندارند.

وی در مورد این سوال که نظر وزارت ورزش در مورد شرط کی‌روش برای تمدید قرارداد و تعیین و تکلیف بازیکنان سرباز تیم ملی فوتبال چیست، گفت:

مگر در سایر رشته‌ها سرباز نداریم؟ هر کاری در مورد آنها انجام می‌دهیم در مورد فوتبال هم صورت می‌گیرد. در مورد کسانی که به اردو دعوت می‌شوند و قهرمانانی که تیم‌ها را در مسابقات همراهی می‌کنند مشکلی نداریم. خوشبختانه نیروهای مسلح و دوستان همراه ما بودند و همکاری جدی با ما داشتند. هر اقدامی که در مورد سربازان لازم بوده از طرف وزارت ورزش انجام شده است. باید ببینیم مشکل دوستان چیست. همین الان در والیبال ۴-۵سرباز داریم در سایر رشته‌ها نیز همین طور. طبق قانون کسانی که عضو تیم ملی هستند به عنوان سرباز قهرمان می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند. البته قانون معافیت سربازان قهرمانان جهان و بازی‌های آسیایی را داریم که از مباحثی است که در گذشته انجام شده است. فدراسیون فوتبال اگر بحثی دارد آن را به ما انتقال دهد تا پیگیری کنیم.

محمدرضا داورزنی در پاسخ به دیگر سوال تسنیم در مورد اینکه آیا یک مربی در مورد موضوع سربازی ورزشکاران ورود کند را درست می‌دانید، گفت:

اینکه مربی دغدغه حضور بازیکنانش را داشته باشد طبیعی است. او می‌خواهد بداند بازیکنان را در اختیار دارد یا خیر و آیا روی بازیکن خودش می‌تواند حساب کند یا خیر و این مورد عجیبی نیست. در همراهی سربازان عضو تیم ملی مشکلی نداریم و نخواهیم داشت و دوستان نگران نباشند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به اینکه شما از جنس منهای فوتبال هستید ولی الان بیشتر در مباحث فوتبال صحبت می‌کنید و برای مثال موضوع سربازی بسکتبالیست‌ها را پیگیری نمی‌کنید، تصریح کرد:

در همین زمان علیرضا کریمی در کشتی از خدمت سربازی معاف شده است. بحث فوتبال به خاطر جام‌جهانی داغ بود. نباید رشته‌ها را باهم مقایسه کرد اما نگاه ما در وزارت تک رشته‌ای نیست. فوتبال جذابیت و جایگاه خود را دارد و در همه دنیا همین است. تیم ما در جام جهانی دل مردم را شاد کرد و مردم راضی بودند و رهبری تشکر کردند. همه رشته‌هایی که این نقش را ایفا می‌کنند مورد توجه هستند و در مقاطع مختلف رشته‌ها مورد توجه قرار گرفتند. من به عنوان مسئول وظیفه دارم‌ به همه رشته‌ها توجه کنم. اگر رشته‌های تیمی هر کدام تنها یک مدال در سبد ما می‌گذارند بسیاری از رشته ها به تنهایی چند مدال دارند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : کیروش, محمدرضا داورزنی, معاون توسعه ورزش حرفه‌ای, معاون وزیر ورزش, وزارت ورزش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت